Jubel-tråd

Veldig sant, det er det eg også trøster meg med om dagene, når lillegutten vår ennå ikke er kommet :)

Det var ikke så gøy med første da jeg egentlig skulle begynt på jobb 6. Januar og plutselig måtte innfinne meg på jobb 23.desember☺️☺️☺️ Jeg visste faktisk ikke da at man ble trukket, og fikk ikke rede på det før jeg tilfeldigvis fikk ett brev fra nav i begynnelsen av desember☺️☺️☺️

Hatt masse energi idag! :D endelig fått laga innbakte horn, pizzasnurrer og sjokoladekake som jeg har fryst ned. Brukt hele dagen da jeg ikke har kjøkkenmaskiner (så eggedosis tar tid å vispe), men har vert kjempe ålreit. Også gjør det ingen ting at jeg kan sitte å kikke på feltritt i Rio imens jeg holder på. :) 10dager igjen og fortsatt i farta (utenom bekkenet). :D

Hatt masse energi idag! :D endelig fått laga innbakte horn, pizzasnurrer og sjokoladekake som jeg har fryst ned. Brukt hele dagen da jeg ikke har kjøkkenmaskiner (så eggedosis tar tid å vispe), men har vert kjempe ålreit. Også gjør det ingen ting at jeg kan sitte å kikke på feltritt i Rio imens jeg holder på. :) 10dager igjen og fortsatt i farta (utenom bekkenet). :D
PIZZASNURRER!! Det må jeg lage! :O

Yeah Yeah Yeah, forhåpentligvis siste dagen som gravid i dag. Blir satt igang i morgen:smiley-bounce012 4 dager før termin!
Både gleder meg og gruer meg. Veldig spent på om det har skjedd noe modning og hvordan denne igangsettingen blir denne gangen.

Wohoo :) Dag 6 over, og vannet gikk kl 2 i natt :) Nå er det uansett ikke lenge igjen :)
Heier på deg, og ønsker deg masse lykke til! Overtid er ikke enkelt, men du he fiksa det :) Snart i mål!!!

Jubler for at jeg endelig har fått med samboer på date. :D vi har aldri vert på kino sammen før så etter mye masing fikk jeg endelig trumfa igjennom en date. :D venter bare på at han blir ferdig i dusjen så kjører vi til byen for å handle litt, spise og mest sansynlig på kino. :D skal bli så koselig. :D

Sov til 3 idag etter søvnløs natt med mye halsbrann.. Våknet til at søskenbarnet til samboer kommer på besøk, og må hive meg i hverdagskjolen og håret i ball.

Møter på henne idet jeg går ut soveromsdøra, og føler meg rett og slett utrolig stygg :p Så sier hun rett ut: "Fy søren, du må være den fineste gravide jeg har sett! Hvis jeg hadde sett ut som deg når jeg var gravid, hadde jeg gjort det tusen ganger til!" ❤️❤️

Fyttikatta, den der skal jeg leve lenge på!!! Herregud så herlig med noen som gir så flotte komplimenter istedenfor den standarde "oi, så stor du har blitt" :p

I går fylte jeg 30 år... og ikke nok med det ble jeg jaggu fridd til..❤❤❤jeg er sååå lykkelig. nå venter vi bare på lille prinsen❤❤❤

Ååå gratulerer så masse!! ❤️

I går fylte jeg 30 år... og ikke nok med det ble jeg jaggu fridd til..❤❤❤jeg er sååå lykkelig. nå venter vi bare på lille prinsen❤❤❤
Å så koselig ❤️❤️❤️ Gratulerer så masse med to store begivenheter

Åååå nemmen❤️Gratulerer med forlovelse *rørt* :D Og gratulerer så mye med dagen på etterskudd :D
Mye godt i vente for deg da ❤️
Baby, og ektemann :p

Back
Topp