Veldig sant, det er det eg også trøster meg med om dagene, når lillegutten vår ennå ikke er kommetDet positive med å ikke føde før termin er at man ikke blir trukket i permisjonstid. Måtte finne noe å juble for i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig sant, det er det eg også trøster meg med om dagene, når lillegutten vår ennå ikke er kommetDet positive med å ikke føde før termin er at man ikke blir trukket i permisjonstid. Måtte finne noe å juble for i dag![]()
Veldig sant, det er det eg også trøster meg med om dagene, når lillegutten vår ennå ikke er kommet![]()
PIZZASNURRER!! Det må jeg lage! :OHatt masse energi idag!endelig fått laga innbakte horn, pizzasnurrer og sjokoladekake som jeg har fryst ned. Brukt hele dagen da jeg ikke har kjøkkenmaskiner (så eggedosis tar tid å vispe), men har vert kjempe ålreit. Også gjør det ingen ting at jeg kan sitte å kikke på feltritt i Rio imens jeg holder på.
10dager igjen og fortsatt i farta (utenom bekkenet).
![]()
Ja, det e jo supergodt og kjempe lettvint å fryse/tine.PIZZASNURRER!! Det må jeg lage! :O
4 dager før termin! Heier på deg, og ønsker deg masse lykke til! Overtid er ikke enkelt, men du he fiksa detWohooDag 6 over, og vannet gikk kl 2 i natt
Nå er det uansett ikke lenge igjen
![]()
I går fylte jeg 30 år... og ikke nok med det ble jeg jaggu fridd til..❤❤❤jeg er sååå lykkelig. nå venter vi bare på lille prinsen❤❤❤
Å så koseligI går fylte jeg 30 år... og ikke nok med det ble jeg jaggu fridd til..❤❤❤jeg er sååå lykkelig. nå venter vi bare på lille prinsen❤❤❤
Åååå nemmenI går fylte jeg 30 år... og ikke nok med det ble jeg jaggu fridd til..❤❤❤jeg er sååå lykkelig. nå venter vi bare på lille prinsen❤❤❤