Jubel-tråd

Uke 37 i dag! Og nest siste dag på jobben. Herregud så spent jeg er!! 3 uker med venting og spenning!

Dere som er i permisjon nå: hva gjør dere om dagene? Jeg har kjøpt inn, plassert og vasket ferdig. Så det blir egentlig mest "sulling". Hurra! Nå kommer han snart! ❤️❤️❤️

Uke 37 i dag! Og nest siste dag på jobben. Herregud så spent jeg er!! 3 uker med venting og spenning!

Dere som er i permisjon nå: hva gjør dere om dagene? Jeg har kjøpt inn, plassert og vasket ferdig. Så det blir egentlig mest "sulling". Hurra! Nå kommer han snart! ❤️❤️❤️
Jeg passet på å ha alt ferdig i god tid "just in case", så for å være helt ærlig...kjeder bakenden av meg:( Har pissregnet i ei uke, så det hjelper ikke på heller:p Vet at en egentlig skal nyte de 3 ukene og slappe av osv....hadde vært enklere om jeg fikk igjen regnjakken over magen:D Men, før de tre ukene: rydde, vaske, gjøre om bad, fikse kjøkken, male gang og soverom, sette sammen og gjøre klar seng, ordne stelleplassen, laget 2 forskjellige uroer (1 til badet og en til over sengen), sette isofix i bilen, bakt 2 typer scones, 2 typer brownies, 2 typer cookie dough og gulrot og gresskarkake til å ha i frysen, ferdig kuttet kylling til frysen og laget og porsjonert 3 forskjellige middager til å ha i frysen. Frysen er nå full. Er det rart jeg kjeder livet av meg med den oppladningen?:D Kunne sikkert heller gjort mye av dette ila de 3 siste ukene;) All den klagingen til siden...hver dag er en dag nærmere å treffe den lille☺️❤️

Hadde også det meste klart når jeg gikk i permisjon, men finner alltid noe å surre med. :) husarbeid blir det aldri slutt på også reiser jeg litt rundt på besøk eller på turer med mannen når han er hjemme. :)

Prøv å finne på koselige og morsome ting så lenge formen er god. Skal faktisk på festival i helgen så ingen ting stopper meg. :p

Nøyaktig 3 uker igjen til termin idag!! For min del kan hun godt komme med en gang sprinkelsenga og nygulvet er på plass neste uke :p

Jubler, for at mannen støvsugte skikkelig før han gikk på jobb i dag :D:p

Jubler for at jeg i alle fall fikk sove 30 min før ene av de to eldste ikke unna meg mere søvn med, og spørre om å låne busskortet :(

Jubler for at ting tyder på at jeg modnes, for det så ut til at alt av slimproppen nå er borte. Etter i går kveld. Bare dumt at det ikke var mere tegn som litt rødt i den...
Jaja noe skjer i alle fall nå :p

Back
Topp