Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for AUGUST!
Og for en overraskende god natt søvn.(Ikke vært oppe en gang, og heller ikke vekket av mannens vekkeklokke- fikk sjokk!)

Endelig august! Og min første gode nattesøvn på lenge ogsådet er sol i Oslo , og jeg har ikke halsbrann i dag. For en lykkens dag
håper det fortsetter. 27 dager igjen
![]()
Jubler for at lillebabyen min kom frisk til verden og at jeg fikk en drømmefødsel selv om den ikke ble helt som jeg hadde drømt om på forhånd![]()
Gratulerer så mye, og nyt barsel tidenJubler for at lillebabyen min kom frisk til verden og at jeg fikk en drømmefødsel selv om den ikke ble helt som jeg hadde drømt om på forhånd![]()
Jeg passet på å ha alt ferdig i god tid "just in case", så for å være helt ærlig...kjeder bakenden av megUke 37 i dag! Og nest siste dag på jobben. Herregud så spent jeg er!! 3 uker med venting og spenning!
Dere som er i permisjon nå: hva gjør dere om dagene? Jeg har kjøpt inn, plassert og vasket ferdig. Så det blir egentlig mest "sulling". Hurra! Nå kommer han snart!![]()
Hadde også det meste klart når jeg gikk i permisjon, men finner alltid noe å surre med.Uke 37 i dag! Og nest siste dag på jobben. Herregud så spent jeg er!! 3 uker med venting og spenning!
Dere som er i permisjon nå: hva gjør dere om dagene? Jeg har kjøpt inn, plassert og vasket ferdig. Så det blir egentlig mest "sulling". Hurra! Nå kommer han snart!![]()
Ja. Det e santDet positive med å ikke føde før termin er at man ikke blir trukket i permisjonstid. Måtte finne noe å juble for i dag![]()