Jubel-tråd

Takk, måtte unne meg noe fint etter noen tøffe mnd :-) Nå er det siste innspurt! :-) ❤️
Urk...jeg og har lyst, men så får jeg dårlig samvittighet og kjøper noe til frøet i stedet:( Absolutt irriterende og burde ikke være sånn! Ila den neste uken så SKAL jeg finne noe til meg selv:p

ImageUploadedByBV Forum1468588541.436979.jpgførste dag i permisjon, og fikk endelig stripet håret :) Hurra!

ååh fin farge!! ❤️ skal til frisøren straks for å lysne, tror nesten jeg må vise frem dette om det er greit for deg? :)
Så klart :) Det var hyggelig! Er frisør, og blandet selv, så du får bare sende pm om du vil ha kodene :)

Jeg, mannen og begge gutta våre har akkurat starta 1,5 ukers ferie på hytta❤ Blir deilig å slappe av litt! :)
Har med fødekofferten da, i tilfelle hun vil ut før igangsettelsen :p

Feriedag i dag - har gått kjempe lang tur på 1 t og 10 min. Ikke gått så langt på lenge :D
Vært på cafe og kosa meg med tidlig lunsj.
Vært på spa og fått pedikyr og en god skrubb + massasje for gravide.
Ruslet litt i byen.
Vært hos frisør.
En skikkelig alene dag og det var så godt!

Jubler for at 7 og 3 åringen har vært tilnærmet englebarn i dag, og vi har hatt en knall fin dag på Hamar og sett Skibladner legge til kai :D Gått masse i dag, så litt ekstra jubel for at magen har sunket! ♡

Fyller året mitt i dag, og har feirt dagen med gode venninner :) Siden kl nærmer seg 12 ser det ut som jeg får fortsette å ha dagen for meg selv :D 17 dager til termin :D

Fyller året mitt i dag, og har feirt dagen med gode venninner :) Siden kl nærmer seg 12 ser det ut som jeg får fortsette å ha dagen for meg selv :D 17 dager til termin :D
Gratulerer med dagen som var!

Hurra 36+0 og klar for ny vekst estimering i dag :p *spendt*
Min mor, og min sønn får bli med, og se på UL i dag :D :p

De to store passer på minsta i mens :)

Jubler for 19 dager igjen, så selv med maksimal overtid kan det ikke bikke 31 dager. Nå ser jeg enden. Alt er klart hjemme og jeg er faktisk akkurat nå glad for at jeg aldri skal gå gravid igjen. 3 holder plenty☺️
Amen!! Føler det samme akkurat nå, men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg snart til å savne det hele :)

ImageUploadedByBV Forum1468871334.459526.jpgImageUploadedByBV Forum1468871344.925614.jpg Da har jeg endelig fått vasket klærne til lillegutt i 50 og 56, og fått på det blå tilbehøret på Donkeyen ❤️ Neste prosjekt blir fødebagen, men stresser ikke. Gud så små klærne er!! Kan ikke huske at babyene mine har vært så små :)

Back
Topp