Å så herligTjoho, har vasket hele kjelleretasjen uten å bli anpusten eller ihjelsvett. Ett tegn på at magen har sunket siden sist gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så herligTjoho, har vasket hele kjelleretasjen uten å bli anpusten eller ihjelsvett. Ett tegn på at magen har sunket siden sist gang![]()
Urk...jeg og har lyst, men så får jeg dårlig samvittighet og kjøper noe til frøet i stedetTakk, måtte unne meg noe fint etter noen tøffe mndNå er det siste innspurt!
![]()
![]()
Så absolutt! Skulle bare mangleJa siste innspurt! Vi må heie på oss selv <3
Urk...jeg og har lyst, men så får jeg dårlig samvittighet og kjøper noe til frøet i stedetAbsolutt irriterende og burde ikke være sånn! Ila den neste uken så SKAL jeg finne noe til meg selv
![]()
ååh fin farge!!Vis vedlegget 187278første dag i permisjon, og fikk endelig stripet håretHurra!
Så klartååh fin farge!!skal til frisøren straks for å lysne, tror nesten jeg må vise frem dette om det er greit for deg?
![]()
Gratulerer med dagen som var!Fyller året mitt i dag, og har feirt dagen med gode venninnerSiden kl nærmer seg 12 ser det ut som jeg får fortsette å ha dagen for meg selv
17 dager til termin
![]()
Fyller året mitt i dag, og har feirt dagen med gode venninnerSiden kl nærmer seg 12 ser det ut som jeg får fortsette å ha dagen for meg selv
17 dager til termin
![]()
Amen!! Føler det samme akkurat nå, men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg snart til å savne det heleJubler for 19 dager igjen, så selv med maksimal overtid kan det ikke bikke 31 dager. Nå ser jeg enden. Alt er klart hjemme og jeg er faktisk akkurat nå glad for at jeg aldri skal gå gravid igjen. 3 holder plenty![]()
Vis vedlegget 187707Vis vedlegget 187708 Da har jeg endelig fått vasket klærne til lillegutt i 50 og 56, og fått på det blå tilbehøret på DonkeyenNeste prosjekt blir fødebagen, men stresser ikke. Gud så små klærne er!! Kan ikke huske at babyene mine har vært så små
![]()