Åh, så greit...6 uker siden jeg sendte og ennå ikke hørt noe, men d var vel 8-9 ukers behandlingstid![]()
Får vel vite noe snart da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så greit...6 uker siden jeg sendte og ennå ikke hørt noe, men d var vel 8-9 ukers behandlingstid![]()
Er 32+1 i dag så var akkurat 32 når jeg tok ul i går.Så brahvor langt på vei er du?
![]()
Ullared må jo være et paradis akkurat nåJubler for skattepenger idag, og tur til Ullared for å handle til baby og litt andre ting![]()
Ja det passer iallfall bra når man trenger masse forskjellig, og det er egentlig et fint baby utvalg det synes jegUllared må jo være et paradis akkurat nåmisunner dere som bor i nærheten. kos deg!!
Samme her, annenhver onsdag er huset rent i 24 timerHar hatt vaskedame her i dag, og huset har aldri vært så rent, jeg er forelsket!!
Samme her, annenhver onsdag er huset rent i 24 timer![]()
Hurra!!!! Det var gode nyheter!Fikk endelig svar på LØM eksamen jeg var sikker på at jeg strøyk på. Fikk heldigvis en D og slipper å ta den på nytt til jul.da har jeg bare de fagene jeg skal ha til høsten og mer tid til å konsentrere meg om lillegutt.
![]()
Ja, veldig gode nyheter og føler meg 20kg lettere.Hurra!!!! Det var gode nyheter!hva er løm forresten?

Jeg skjønner godt at du føler deg lettere! Jeg hadde selv to eksamener nå og det gikk bra på begge! Er lettet og overlykkelig!Ja, veldig gode nyheter og føler meg 20kg lettere.LØM er ledelse, økonomi og markedsføring.
tar fagskoleutdanning nettbasert.
![]()
Gratulerer så masse. Hva slags fag hadde du?Jeg skjønner godt at du føler deg lettere! Jeg hadde selv to eksamener nå og det gikk bra på begge! Er lettet og overlykkelig!![]()