Jubel-tråd

Hvilken uke er du i?
Var det greit å se alt så "sent" i svangerskapet? Ser for meg at det kanskje er trangt og vanskeleg å få bra bilder

Uke 34 :-)

Tittet bare på ansiktet som lå godt til. (Dvs: Med mye vann foran seg og ikke noe annet i veien) Var litt ekstra service på vanlig UL da jeg kjenner jordmoren :-)

Men ja, hun sa vi var heldig i forhold til hvor langt vi er kommet :-)

Oi! Da nærmer det seg da. Hadde du høyt blodtrykk før svangerskapet også, eller er det relatert til graviditeten?
Nei jeg hadde ikke høyt blodtrykk før svangerskapet. Men hadde det sist svangerskap. Kjipe greier. Håper bare det holder seg stabilt.

Jubler, for at vi skal på dagstur til Haugesund i morgen.
Snakk om, og ha så lite, og finne på. Så lite at du blir med mannen når han skal på kontroll på sykehuset bare, for å få gjort noe sammen med han, og se noe annet :p :) Håper på opphold for anledningen da :)

JUBLER høyt for ferie og permisjon, nå er det bare å ruge frem til termin ❤️ Jeg skal nyte tiden!

Endelig er madrassa i hus, så skulle lillemann bestemt seg for å komme nå så kan han faktisk det. :D mangler selvfølgelig noe enda, men det viktigste er på plass. :D

Hurra for 40 dager igjen til termin, og jeg regnes som HØYGRAVID❤️:p:D
❤️34+5 i dag❤️
Og ikke minst HURRA for at 3 av 3 storkoste seg i Haugesund i går :p❤️:D
Gikk først rundt i gågata, og kjøpte frokost på et bakeri der:p Også var vi inne på det lille senteret der før vi var på avtaler på sykehuset, også dro vi til Amanda Storsenter etterpå og der hadde vi oss varm lunch :D
Minste Gullet vårt solte seg i full oppmerksomhet fra oss, og alle vi møtte på vår vei i går :p:D❤️
Avsluttet dagen med et koselig besøk hos min søster :D❤️

Ule 35 i dag :) lillegutt i magen har vokst, så ingen igangsetting i helgen!
Og i morgen kommer mamma og pappa på feriebesøk <3

Nye klær!! :) :) Kan ikke huske sist jeg kjøpte meg noe nytt til garderoben, så dette var virkelig herlig. Måtte til når ingen av genserne passer lengre ;)

Gratulerer så masse. Hva slags fag hadde du? :) skjønner godt du er lettet. Vær stolt. :D
Bedre å svare sent enn aldri...
Tusen takk ❤️ veldig fornøyd! Er nå ferdig med første året på master i tilpasset opplæring, håper å fullføre mens jeg er i permisjon!

Jubler for at jeg er lengre i svangerskapet enn mamman min noen gang har vært. (Søskna mine og jeg er født i uke 31,32 og 34 + hun mistet tvillinger som var levendefødte i uke 22) Jeg er 35+5 i dag :D

Back
Topp