Jubel-tråd

Hurra for min elskling som kom hjem med en nydelig rose som lukter så fantastisk godt i dag :p :D Sto over grytene på kjøkken når han kom inn med den til meg ❤️ Betydde/betyr så mye for meg ❤️:D

Og ellers hurra for 32+0 i dag :) :p :D

Jubler for skattepenger idag, og tur til Ullared for å handle til baby og litt andre ting :D

Ullared må jo være et paradis akkurat nå :D misunner dere som bor i nærheten. kos deg!!
Ja det passer iallfall bra når man trenger masse forskjellig, og det er egentlig et fint baby utvalg det synes jeg :) men kommer vel til å være kake når jeg kommer hjem. Men det er det verdt. Er då kos å handle baby ting :D Ja jeg hadde ikke dratt hvis jeg ikke bodde nær grensen iallfall :P

Har hatt vaskedame her i dag, og huset har aldri vært så rent, jeg er forelsket!!

Fikk endelig svar på LØM eksamen jeg var sikker på at jeg strøyk på. Fikk heldigvis en D og slipper å ta den på nytt til jul. :D da har jeg bare de fagene jeg skal ha til høsten og mer tid til å konsentrere meg om lillegutt. :D

Fikk endelig svar på LØM eksamen jeg var sikker på at jeg strøyk på. Fikk heldigvis en D og slipper å ta den på nytt til jul. :D da har jeg bare de fagene jeg skal ha til høsten og mer tid til å konsentrere meg om lillegutt. :D
Hurra!!!! Det var gode nyheter! :) hva er løm forresten?

Ja, veldig gode nyheter og føler meg 20kg lettere. :D LØM er ledelse, økonomi og markedsføring. :) tar fagskoleutdanning nettbasert. :)
Jeg skjønner godt at du føler deg lettere! Jeg hadde selv to eksamener nå og det gikk bra på begge! Er lettet og overlykkelig! ❤️

Var på vekstkontroll og morkake-sjekk idag, lillemor er akkurat slik hun skal være og morkake har trukket seg opp fra åpning!!! I tillegg ligger hun i hodeleie :) Såå deilig å slippe å bekymre meg over stagnerte SF-mål, hun åler seg rundt hele dagen - jeg er rett og slett superlykkelig idag :)

Back
Topp