Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange uker er du da??Jubler for bestilt Jordmor time
24. November
Hvor mange uker er du da??
Ok venter litt med å bestille jordmor, vet ikke når det er normalt å begynne å gå dit??
Må man velge hvor man skal føde så tidlig..?
Er veldig forskjellig fra kommune til kommune. Her sa dem at jeg trenger ikke å komme før uke 16Ok venter litt med å bestille jordmor, vet ikke når det er normalt å begynne å gå dit??
Lokale helsestasjonenMen bestiller man jordmor på sykehuset eller lokale helsestasjonen??
Ok venter litt med å bestille jordmor, vet ikke når det er normalt å begynne å gå dit??
Så en bestiller det når en vil selv altså? Har bare tenkt at jeg blir kalt inn eller at legen henviser meg jeg Men har vært hos legen to ganger allerede og han har ikke nevnt jordmortime.Jubler for bestilt Jordmor time
24. November
Så en bestiller det når en vil selv altså? Har bare tenkt at jeg blir kalt inn eller at legen henviser meg jeg Men har vært hos legen to ganger allerede og han har ikke nevnt jordmortime.
GratulererJubler for et bankende hjerte på ultralyd i dag <3
Jeg er 7+1.Gratulerer
Hvor langt er du på vei??