JUBEL TRÅD

Hvor bestilte du? Må ikke ha helseskjema på tidlig UL?! Eneste er vist du vil ha undersøkelsen ført inn i skjemaet. Da må du ha med deg.
Bestilte på ultralydklinikken, og der stod det i bekreftelsen at skjemaet må være med. Så det skaffes onsdag neste uke :)

Jubler for massasje tid! Og det i arb.tiden og uten å betale :D

Bestilte også tidlig UL 11.desember :D da er jeg 8+4...spennende :smiley-bounce012 gleder meg til å få med meg noen bilder også, som skal bli "julegave" til mine foreldre :D de kommer til å få hjerteinfarkt :D

Jubler for 7+5!

En forsiktig og overrasket jubel etter positiv 3+ test i dag. Har vært prøver i 3,5år mistet i MA i uke 13 og SA i uke 9, veldig spent nå!

Jubler for 6+0 og halvveis til 12 :D

Jubler for legetime om en halv time hvor vi skal fylle ut skjema og sender inn søknad til sykehus!! Når man først ha et sånt skjema er det ennå mer virkelig med graviditet syns jeg :))
Helt enig! Gleder meg til neste uke nær jeg får mitt. Det blir staaaaaaaas!!!! :-D

Jubler for legetime om en halv time hvor vi skal fylle ut skjema og sender inn søknad til sykehus!! Når man først ha et sånt skjema er det ennå mer virkelig med graviditet syns jeg :))
Må man velge hvor man skal føde så tidlig..?

Back
Topp