Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for at vi har bestemt oss for en Spaniatur i mai/juni
Satser på at mini holder seg inne lengre enn det♡
Det ble tur ja Det blir nok deilig med en tur da
Blir nok veldig deilig
Får vel håpe mini blir i magen litt lengre enn 34 uker
Hehe oul på samme dag og til tannlegen samme dagJubler for å endelig ha vært på OUL i dag der sprallt det en søt liten gutt <3 feira med å kjøpe body med fransk bulldog på med tilhørende tights og lue. Jubler også for fantastisk vårvær i dag, og for at jeg kan si at jeg (etter borring i morges)nå har null hull
Hehe oul på samme dag og til tannlegen samme dag
...jeg skal bare på sjekk da. Men satser å på null hull
Jubler for enda en kveld me turning fra jenta i magen Og igår var hun skikkelig aktiv og sparka "overalt" Fikk ikke sove på en god stund på grunn av det, men er så betryggende med sparka at det gjorde ingenting
Det koselig med spark ikke fult så gøy på slutten når det kjennes ut som om de prøver å ta livet av deg samtidig som de spenner til blæra haha
Haha, ja venter på de allerede Når nattesøvnen kanskje forsvinner helt. Men først nå vi har begynt å kjenne skikkelig spark og store bevegelser, så er enda skikkelig gøy (og blir nok fort bekymra om hun er litt for stille en dag) Så for nå er alle spark velkomne