JUBEL TRÅD

Jubler for at jenta i magen hadde et godt show igår kveld med sparkingen etter å ha vært bra stille i to dager. Deilig følelse!:D og for 19 uker idag :D

Jubler for at vi har bestemt oss for en Spaniatur i mai/juni :D
Satser på at mini holder seg inne lengre enn det♡

Jubler for å endelig ha vært på OUL i dag:D der sprallt det en søt liten gutt <3 feira med å kjøpe body med fransk bulldog på med tilhørende tights og lue. Jubler også for fantastisk vårvær i dag, og for at jeg kan si at jeg (etter borring i morges)nå har null hull :D

Jubler for å endelig ha vært på OUL i dag:D der sprallt det en søt liten gutt <3 feira med å kjøpe body med fransk bulldog på med tilhørende tights og lue. Jubler også for fantastisk vårvær i dag, og for at jeg kan si at jeg (etter borring i morges)nå har null hull :D
Hehe oul på samme dag og til tannlegen samme dag ;)
...jeg skal bare på sjekk da. Men satser å på null hull :P

Hehe oul på samme dag og til tannlegen samme dag ;)
...jeg skal bare på sjekk da. Men satser å på null hull :P

Haha, ja, men jeg hadde utsatt det så lenge så jeg tenkte at det var god plan å ta det i dag. Pain before gain ;) der og da angra jeg jo selvfølgelig som bare det :P

Jubler for 23 uker i dag :) bare en uke til jeg vet de kommer til å gjøre alt om lille vil ut ;) (men hun må bare holde seg inne leeenge ennå)

21 uker:D
Og 11 uker ca til Spaniatur:D

Jubler for enda en kveld me turning fra jenta i magen :D Og igår var hun skikkelig aktiv og sparka "overalt" :D Fikk ikke sove på en god stund på grunn av det, men er så betryggende med sparka at det gjorde ingenting :D

Jubler for enda en kveld me turning fra jenta i magen :D Og igår var hun skikkelig aktiv og sparka "overalt" :D Fikk ikke sove på en god stund på grunn av det, men er så betryggende med sparka at det gjorde ingenting :D

Det koselig med spark :) ikke fult så gøy på slutten når det kjennes ut som om de prøver å ta livet av deg samtidig som de spenner til blæra haha :P

Det koselig med spark :) ikke fult så gøy på slutten når det kjennes ut som om de prøver å ta livet av deg samtidig som de spenner til blæra haha :P

Haha, ja venter på de allerede :p Når nattesøvnen kanskje forsvinner helt. Men først nå vi har begynt å kjenne skikkelig spark og store bevegelser, så er enda skikkelig gøy :D (og blir nok fort bekymra om hun er litt for stille en dag:p) Så for nå er alle spark velkomne:D

Haha, ja venter på de allerede :p Når nattesøvnen kanskje forsvinner helt. Men først nå vi har begynt å kjenne skikkelig spark og store bevegelser, så er enda skikkelig gøy :D (og blir nok fort bekymra om hun er litt for stille en dag:p) Så for nå er alle spark velkomne:D

Ja det er veldig deilig med spark nå :D

Jubler for 3 veldig synlige spark på utsiden :D weeee

Jubler for 24 uker i dag :Heartbigred

Back
Topp