JUBEL TRÅD

Jubler for ferie,lønn+ bonus og ny vogn i hus :D

Jubler for fredag og helg, min herlige samboer som tar vare på sine to prinsesser når bekkenet ikke spiller på lag med meg, og for at min mor fikk kjenne spark fra lillejenta idag :D

Jubler litt for at det et helg og fri i 2 dager :) Bare kose meg med frøkna og la hu få bestemme litt hva vi skal gjøre ;) og det alle beste, jeg slipper å våkne av vekkerklokka og frøkna lar meg sove til jeg våkner (hu er 8 så styrer selv om morningen ).

Jubler for 20+1 i dag, da er vi offisielt halvveis :smiley-bounce016 synes tiden går skremmende fort :wideyed::D

jubler for 20 uker i dag ♡
og jublet for venneparet vårt som fikk sitt første bare onsdag og i dag skal vi få komme å treffe nurket :) vi blir de første som får se♡

jubler for 20 uker i dag ♡
og jublet for venneparet vårt som fikk sitt første bare onsdag og i dag skal vi få komme å treffe nurket :) vi blir de første som får se♡
Så kjekt <3 men har ikke familien sett?

Så kjekt <3 men har ikke familien sett?
Nei ingen har sett. De bor her i Bergen mens hennes familie er fra Trondheimnoe lengre nord mens hans fra Tønsberg og Larvik.
Moren hennes var her for et par uker siden da de håpet hun skulle få med seg fødselen,men hun født på dag 11 på overtid. Så gleder meg så mye til nyfødt lukt og baby nå♡

Jubler for 21 uker i dag!! Og at eg fekk samboer til å svette litt ekstra i går kveld med å sei at det er berre 4,5 kalendermåneder igjen.. Hehe

Back
Topp