JUBEL TRÅD

Jubler for 16+1 idag<3 og håper jeg snart skal få kjenne spark. Utålmodig!! :)

Jeg får juble for at jeg er i god form i dag. Så vi skal ha pannekaker og se film og jeg skal lage skikkelig middag i dag :)

Jubler for 18 fullgåtte uker i dag :)

jubler for jm time i dag 1430 :)

Jubler ei for frisk og fin jente på oul i går, og at jeg og mannen er i gang med navnekonkurransen! Første utstemmingsrunde i kveld ;)
Kanskje jeg skulle gjort noe sånt her og:D hvordab gjør dere det?:)

Vi har lastet ned en navne app ;) 3000 navn. Plukket først hver våre favoritter. Så slettet vi de vi ikke likte hver for oss. Og nå sitter vi igjen med ca 10 jentenavn og 10 guttenavn :)

Vi har lastet ned en navne app ;) 3000 navn. Plukket først hver våre favoritter. Så slettet vi de vi ikke likte hver for oss. Og nå sitter vi igjen med ca 10 jentenavn og 10 guttenavn :)

Hva slags app er det?

Vi gjør det sånn:

1. Skrev 15 navn hver på lapper, og la dem i en bolle.
2. Trakk ett og ett navn, og leste det opp høyt. Viktig å ikke kommentere noen ting, for her skal man være åpen for alt ;) Lappene la vi på bordet foran oss.
3. Kom deretter med spørsmål og kommentarer til navnene (f.eks om skrivemåten er viktig osv). Fortsatt ikke lov å påvirke den andre eller drive med innsalg av favoritter :P
4. Brukte ei natt på å fordøye navnene.
5. Første utstemmingsrunde. Begge fjerner 3 navn hver, men den andre personen har lov til å redde ett navn fra skraphaugen, som dermed blir med videre til neste runde. Her er det lov til å forklare hvorfor man fjerner navnet, og den andre kan "forsvare" seg.
6. Utstemmingsrundene fortsetter, til man til slutt står igjen med tre på topp. Disse navnene vil vi tygge på i noen uker, før vi igjen prøver å bestemme oss for én vinner ;)

Vi gjør det sånn:

1. Skrev 15 navn hver på lapper, og la dem i en bolle.
2. Trakk ett og ett navn, og leste det opp høyt. Viktig å ikke kommentere noen ting, for her skal man være åpen for alt ;) Lappene la vi på bordet foran oss.
3. Kom deretter med spørsmål og kommentarer til navnene (f.eks om skrivemåten er viktig osv). Fortsatt ikke lov å påvirke den andre eller drive med innsalg av favoritter :P
4. Brukte ei natt på å fordøye navnene.
5. Første utstemmingsrunde. Begge fjerner 3 navn hver, men den andre personen har lov til å redde ett navn fra skraphaugen, som dermed blir med videre til neste runde. Her er det lov til å forklare hvorfor man fjerner navnet, og den andre kan "forsvare" seg.
6. Utstemmingsrundene fortsetter, til man til slutt står igjen med tre på topp. Disse navnene vil vi tygge på i noen uker, før vi igjen prøver å bestemme oss for én vinner ;)
Så lurt! Dette tror jeg vi også må teste ut :)

Jubler for uke 16 i dag, og for at jeg plutselig har fått en kul på magen(over natta som forklarer skallebank 4 dager på rad), wohoo! :D

Jubler for at jeg kjente livmora godt mens jeg lå i senga på morgenen:D
Blæra var full, og da virket det som om den dyttet opp livmora litt :D

Jubler for at jeg fikk tilbake svarene på blodprøvene og alt så kjempefint ut! Har grua meg til dem, bittelitt hypokonder til tider kanskje :P også fikk jeg høre hjertelyden igjen og den lille lå og hikket :D

Back
Topp