SupremeOne
Elsker forumet
Jubler for at jeg bestilte tur til Alanya 6.-18. April i går og kjøpte babyutstyr i dag jubler for en fin helg med pappaen min denne helgen <3 (hilsen verdens største pappadalt ) haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg skulle gjort noe sånt her og hvordab gjør dere det?Jubler ei for frisk og fin jente på oul i går, og at jeg og mannen er i gang med navnekonkurransen! Første utstemmingsrunde i kveld
Vi har lastet ned en navne app 3000 navn. Plukket først hver våre favoritter. Så slettet vi de vi ikke likte hver for oss. Og nå sitter vi igjen med ca 10 jentenavn og 10 guttenavnKanskje jeg skulle gjort noe sånt her og hvordab gjør dere det?
Vi har lastet ned en navne app 3000 navn. Plukket først hver våre favoritter. Så slettet vi de vi ikke likte hver for oss. Og nå sitter vi igjen med ca 10 jentenavn og 10 guttenavn
Kanskje jeg skulle gjort noe sånt her og hvordab gjør dere det?
Så lurt! Dette tror jeg vi også må teste utVi gjør det sånn:
1. Skrev 15 navn hver på lapper, og la dem i en bolle.
2. Trakk ett og ett navn, og leste det opp høyt. Viktig å ikke kommentere noen ting, for her skal man være åpen for alt Lappene la vi på bordet foran oss.
3. Kom deretter med spørsmål og kommentarer til navnene (f.eks om skrivemåten er viktig osv). Fortsatt ikke lov å påvirke den andre eller drive med innsalg av favoritter
4. Brukte ei natt på å fordøye navnene.
5. Første utstemmingsrunde. Begge fjerner 3 navn hver, men den andre personen har lov til å redde ett navn fra skraphaugen, som dermed blir med videre til neste runde. Her er det lov til å forklare hvorfor man fjerner navnet, og den andre kan "forsvare" seg.
6. Utstemmingsrundene fortsetter, til man til slutt står igjen med tre på topp. Disse navnene vil vi tygge på i noen uker, før vi igjen prøver å bestemme oss for én vinner