JUBEL TRÅD

Jubler så utrolig mye for at jeg for første gang nå fant hjertelyden til knøttet ♡storebror fikk også høre :)
knøttet ligger godt nede til venstre. er 13+6 i dag ♡

14 uker♡

Jubler for at vi endelig har delt nyheten med vennene våre, og at alle ble overlykkelige på våre vegne :) 16+0 i morgen, og oul om to uker!

Jubler for 14 uker i dag :hello2

Weee! Jubler for 15 uker i dag :D

17+0 og akkurat 1 uke til OUL :D

jubler for å passert 100 dager i graviditeten :)

Jeg får vel juble for at legen min sendte henvisning til oul i dag og jeg som er i uke 15+5 i dag :P

Jubler veldig for 15 uker i dag :)

Jubler for at jeg fant et trekk til den urgamle Mountain buggy vogna mi på finn... :p de har jo såklart sluttet å selge tilbehør til de gamle modellene... Så nå hadde jeg flaks :) og det var helt ubrukt! Har også bestilt hardbag til 200kr :p denne ungen får ikke noe nytt stakkars ;)

Jubler for at jeg fant et trekk til den urgamle Mountain buggy vogna mi på finn... :p de har jo såklart sluttet å selge tilbehør til de gamle modellene... Så nå hadde jeg flaks :) og det var helt ubrukt! Har også bestilt hardbag til 200kr :p denne ungen får ikke noe nytt stakkars ;)

Secondhand baby ? :o blir ikke så mye nytt av de store tingene her heller;)

Jeg synes ikke noe særlig om bruk og kast samfunnet vårt - så: bra at du fant tilbehøret :) Det er masse fint og brukbart selv om det også er brukt før. Jeg har f. eks en spisestol til lille som jeg kjøpte til loppemarked til 25 kr :D Er sikkert fra 60-tallet og jeg synes den er veldig kul :) Ellers har lille også fått leker fra loppis, der en del er favorittlekene (kjører de på de sterkeste oppvaskmaskinsprogrammet, så er de gode som nye). Ellers er finn og kjøp og salg på facebook hyppig brukt :)

Jubler for at eg fekk høyra hjertelyd hos jordmor i dag :) litt redd for tida, for det er ei gong i desse tider fram til OUL at hjerta slutta å slå ved forrige svangerskap. Derfor blir alle tegn på liv veldig satt pris på!!

Jubler for null hodepine på jobb i to dager nå, og at jeg har bursdag i dag :D

Back
Topp