Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for at jeg fant et trekk til den urgamle Mountain buggy vogna mi på finn... de har jo såklart sluttet å selge tilbehør til de gamle modellene... Så nå hadde jeg flaks og det var helt ubrukt! Har også bestilt hardbag til 200kr denne ungen får ikke noe nytt stakkars
Haha ja bilstolen blir ny daSecondhand baby ? blir ikke så mye nytt av de store tingene her heller
Jeg synes ikke noe særlig om bruk og kast samfunnet vårt - så: bra at du fant tilbehøret Det er masse fint og brukbart selv om det også er brukt før. Jeg har f. eks en spisestol til lille som jeg kjøpte til loppemarked til 25 kr Er sikkert fra 60-tallet og jeg synes den er veldig kul Ellers har lille også fått leker fra loppis, der en del er favorittlekene (kjører de på de sterkeste oppvaskmaskinsprogrammet, så er de gode som nye). Ellers er finn og kjøp og salg på facebook hyppig bruktJubler for at jeg fant et trekk til den urgamle Mountain buggy vogna mi på finn... de har jo såklart sluttet å selge tilbehør til de gamle modellene... Så nå hadde jeg flaks og det var helt ubrukt! Har også bestilt hardbag til 200kr denne ungen får ikke noe nytt stakkars
Samme her 16+2Jubler over fullgåtte 16 uker og går nå inn i uke 17
Jubler for null hodepine på jobb i to dager nå, og at jeg har bursdag i dag