JUBEL TRÅD

Likt som meg du da :D
Jeg fikk bilde selv om hun tok utenpå??? Hm...

Jeg har sikkert fått det om jeg har spurt.. Men synes det ble litt uklart, jeg får spørre i januar når jeg drar tilbake! :-)

Jeg har sikkert fått det om jeg har spurt.. Men synes det ble litt uklart, jeg får spørre i januar når jeg drar tilbake! :-)

Ja, var litt uklart her og, men da har jeg et bevis :) hehe
Jeg fikk tilbud om innvendig, men syntes ikke det var nødvendig å rote for mye oppi der så lenge jeg så hjertet klart og tydelig :)
Kan hende det blir en tur til her og. Får se når det bli oul først. Regner med at det blir søkt om til onsdag ♡

Jubler for jm time kl.14 i dag, og kort arbeidsdag :D

Jubler for 8+0! :)

Jubler for uke 9+0 i dag!
Nedtelling til ny ultralyd på nyåret! :-)

Jubler for at jeg har vært på første svangerskapskontroll. Legen mente jeg var 12 uker og hadde termin 26. juni, men jeg er ikke helt enig i det der hjulet. Tror EL var senere.. Men jeg henger her inne til UL eventuelt bekrefter at det er en junispire i magen min :)

Jubler for at ul kl.1450 er blitt satt til 1430 i stedet :)

Jubler for at jordmor hadde tid til meg i dag, og at det nå ordner seg med svangerskapspenger :D

Jubler for første svangerskapskontroll hos lege idag, han var såå flink :D Gyn undersøkelse viste at livmorstr var fin så blødningen for 2 uker siden var mest sannsynlig uskyldig :D henvist til tidlig ul likevel og skal få før jul <3 lykke !!!

Back
Topp