JUBEL TRÅD

Weee, tidlig ul i kveld!
Håper jeg får se et bankende hjerte♡♡♡

Jubler for at ene venninna mi fikk resten av mine to bt i posten i dag :D hun kommer til å ta en i morgen, og ca ikm er 8.des. hun har masse gravid symptomer, så krysser alt selvom det er tidlig testing :p hun begynte på pergo for snart en mnd siden :) så ja jeg jubler for henne og forhåpentligvis enda mer i dagene som kommer :)

Juuubler for 11 fullgåtte uker!! Nå kan nedtellingen til de magiske 12 begynne :-)

- OG ultralyd på tirsdag! :-)

Jubler for bankende hjerte på UL i går :D

Jubler for at jeg sakte med sikkert beveger meg vekk fra de 12 første KJEDELIGE ukene. 9+2 i dag og snart er det uketallet tosifret. Bare DET skal bli deilig. Håper og tror desember mnd går ganske så fort ;-)

Har det noe med om de går ut fra om svangerskapet er 280-283 dager? Dere som har fått ulik termin men er like langt :)

Har det noe med om de går ut fra om svangerskapet er 280-283 dager? Dere som har fått ulik termin men er like langt :)

Kommer nok an på hvilken beregning ja. Jordmor regnet min menstermin til 17. Juli, mens bv sin kalkulator sier 18. Juli :confused:

Jubler over at ultralyd på torsdag ble flyttet fram til mandag! Det er jo plutselig veldig snart! :-)

Back
Topp