Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper så inderlig at det vil se bra ut denne gangen.Ja vi også vurderer å bestille en TUL time før vi forteller det før jul!Jeg har fått TUL hos fertilitetsklinikken 19. desember. Da er jeg 7+1 forhåpentligvis! Blir vanskelig å holde det skjult i jula med alle tilbudene om vin og akevitt, så vil sjekke at alt ser bra ut så nært opp til jul som mulig sånn at vi ev. kan dele detHåper så inderlig at det vil se bra ut denne gangen.
Har også bestilt meg time hos fastlegen 5. januar (9+4) for første svangerskapskonsultasjon.
Fra uke 06 er regnet som tidlig ultralyd, men det kan være vanskelig å finne foster så tidlig. Jeg har bare vært på UL før 7+3 og skal 7+1 nå. Når fikk du menstruasjon sist? Jeg er 4+5 og 19 DPO…Når kan man ta tidlig ultralyd egentlig? Appene mine er uenige om hvor langt jeg er på vei, en mener 4+2 og en annen mener 4+6.. ny på dette her, men vet EL var 22.11![]()
De fleste sier vel tidligst fra uke 7, ellers kan det være for tidlig til å finne hjerteslag. Jeg tok det på 6+5 sist jeg var gravid, og da fant hun hjerteslag. Dessverre var de i lavere frekvens enn ventet og det endte i MA.Når kan man ta tidlig ultralyd egentlig? Appene mine er uenige om hvor langt jeg er på vei, en mener 4+2 og en annen mener 4+6.. ny på dette her, men vet EL var 22.11![]()

Vil spørre om oppfølging av jordmor også, men bor i Oslo så tviler på at jeg får noe særlig nå som 2gangs.. Fikk bare to timer hos JM med første liksom