Fått time til jordmor i februar :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var lenge tilFått time til jordmor i februar :O
Kan du kanskje dra til fastlege først istedetfor?Det skal jeg! Hehe men bare at hun allerede har tildelt meg time syns jeg var litt gøyDet var lenge tilKan du kanskje dra til fastlege først istedetfor?
Åh da så - så kjektDet skal jeg! Hehe men bare at hun allerede har tildelt meg time syns jeg var litt gøyhehe.
Så ville hun sendte henvisning til tidlig ultralyd!

Sist så henviste Fertilitetssenteret meg til OUL, rett etter TUL i uke 7. Tipper de gjør det med deg 22.12 ogsåOk, ja OUL må jeg be om henvisning til jaÅååh håper sånn det går denne gang
![]()

Ah, da såSist så henviste Fertilitetssenteret meg til OUL, rett etter TUL i uke 7. Tipper de gjør det med deg 22.12 også![]()

Gu’ det blir spennende 22.12 
Altså, tiden står jo stille! Nå føles det helt uendelig lenge til den 22Ah, da såGu’ det blir spennende 22.12
![]()
Vurderte å bestille privat UL i mellomtiden, men mannfolket roet heldigvis ned galskapen 
Haha, JEG OG!Altså, tiden står jo stille! Nå føles det helt uendelig lenge til den 22Vurderte å bestille privat UL i mellomtiden, men mannfolket roet heldigvis ned galskapen
![]()
Gikk inn og så når de hadde ledige timer på private klinikker men klarte å la være 
Hei!! Gratulerer! Da havna vi i samme gjeng igjen!!Når skal dere til jordmor/lege?![]()

Heiii!! IligemådeHei!! Gratulerer! Da havna vi i samme gjeng igjen!!![]()

Jeg er på samme alder som deg og ringte fastlegen for spørre (er førstegangsfødene), hun ville ha meg inn før jul slik at jeg kunne få time til ordinær TUL og nipt-test asap etter jul. Kan være verdt å ringe legen og høreJeg har bestilt meg time hos fastlegen 5. januar (da er jeg 9+4) for første svangerskapskonsultasjon (det var første ledige på online-bookingen). Har begynt å tenke på om dette er litt sent mtp å få henvisning og time til ordinær TUL og nipt-test?
Jeg er 36, så jeg får jo automatisk tilbud om nipt.
Spørs vel om jeg klarer å få flyttet timen til før jul nå uansett, men lurer på om jeg burde prøve likevel. Noen erfaringer eller gode råd her?![]()
Tusen takk for svar! Da prøver jeg det!Jeg er på samme alder som deg og ringte fastlegen for spørre (er førstegangsfødene), hun ville ha meg inn før jul slik at jeg kunne få time til ordinær TUL og nipt-test asap etter jul. Kan være verdt å ringe legen og høre![]()
Shittpomfritt, jeg innser at dette tredje svangerskapet sikkert komme til å fyke unna, når vi nærmer oss halvveis bare i februar liksomBestilt time hos JM i dag for uke 1619 februar
![]()