Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har time hos fastlegen min også, men det er fordi de skal følge med stoffskifte og derfor skal jeg ditt nesten hver fjerde uke. Men siden hører flere har vært hos jordmor allerede tenkt at kanskje det er noe jeg ikke har fått med meg.![]()
Jeg har time hos fastlegen min også, men det er fordi de skal følge med stoffskifte og derfor skal jeg ditt nesten hver fjerde uke. Men siden hører flere har vært hos jordmor allerede tenkt at kanskje det er noe jeg ikke har fått med meg.![]()
Så deilig at du fikk time hos jordmor så tidlig og så artig at hun er kona til din fastlegeHer blir det offentlig jordmor på helsestasjonen i uke 16. Måtte le da jeg fant ut at jordmoren min er kona til fastlegen min! Var hos første kontroll hos ham i uke 9. Her i kommunen har de et fast opplegg for når du skal gå til hvem, så da er det bare å bestille timene. Skal ta blodprøver nå i uke 12, samt ultralyd i forbindelse med IVF på Ahus i morgen, søndagGynekologen har vakt i pinsen, så da passet det fint.
Så deilig at du fikk time hos jordmor så tidlig og så artig at hun er kona til din fastlegeda jeg ringt for å bestille time, fikk jeg beskjed at jeg ringte alt for tidlig, men hun registrert meg og fikk jeg time for uke 24. Det er litt morsomt med så forskjellige praksis...
I vår kommune er det jordmor tilstede 1 dag annahver uke, føler at jeg heller bør benytte meg av jordmor på sykehuset.. Fastlegen fortalte ikke så mye om ulike tilbud når jeg var der! Er det mulig å selv velge jordmor? Bor jo langt på bygda, så privat jordmor er ikke å oppdrive![]()
I vår kommune er det jordmor tilstede 1 dag annahver uke, føler at jeg heller bør benytte meg av jordmor på sykehuset.. Fastlegen fortalte ikke så mye om ulike tilbud når jeg var der! Er det mulig å selv velge jordmor? Bor jo langt på bygda, så privat jordmor er ikke å oppdrive![]()

Du kan vel ikke benytte deg av jordmor på sykehuset for svangerskapskontroller?