Jordmor

Går vel til offentlig, men går ikke til jordmor på helsestasjonen.
 
Offentlig, gidder ikke betale for noe som er gratis ;-)
 
Hadde første gynekologisk time privat, men skal oppfølges videre offentlig :) ikke vært hos jordmor enda
 
It's free it's me :D offentlig ;) men vært til gyn privat, fordi jeg ville ha tidlig UL :)
 
Nettopp sjekket prisene for privat jordmor, utrolig dyrt!!
Ja, kikket på det selv i går. Tror det var rundt 700 for hver time.
Jeg kommer til å gå til offentlig.
Hadde veldig lyst til å gå til samme jordmor som jeg gikk til med mine to første. Hun jobbet også på sykehuset og var med på deler av fødselen til begge. Utrolig behagelig dame.
Men klarer ikke å finne henne på det legekontoret lenger, så det kan se ut som hun kun jobber på føden nå :(
 
Ja, kikket på det selv i går. Tror det var rundt 700 for hver time.
Jeg kommer til å gå til offentlig.
Hadde veldig lyst til å gå til samme jordmor som jeg gikk til med mine to første. Hun jobbet også på sykehuset og var med på deler av fødselen til begge. Utrolig behagelig dame.
Men klarer ikke å finne henne på det legekontoret lenger, så det kan se ut som hun kun jobber på føden nå :(
Å det var dumt!
Men er sånn at samme jordmor være med på fødsel? Førstegangs gravid, så har ingen peiling. :D
 
Å det var dumt!
Men er sånn at samme jordmor være med på fødsel? Førstegangs gravid, så har ingen peiling. :D
Nei, det er ikke noen automatikk i det tror jeg. Hun jeg gikk til jobbet noen dager på et legesenter i tillegg til at hun tok imot bebiser på føden. Det er nok langt fra alle jordmødre som gjør det.
 
Å det var dumt!
Men er sånn at samme jordmor være med på fødsel? Førstegangs gravid, så har ingen peiling. :D

Vi bor så langt unna føden at jordmødrene hos ikke jobber der. Så såfremt jeg ikke føder på vei til sykehuset så blir det ikke "min" jordmor som tar imot - noe jeg såklart ikke ønsker!
 
Offentlig. Bur dessuten på ein så liten plass, at da ikkje finnes andre tilbud, då må me reisa t Bergen så e 10mil vekke ;)
 
Jeg ringte til helsestasjon for å bestille time hos jordmor. Fikk det ikke før jeg er i uke 24. Jeg ser flere her som går allerede til jordmor. Kan det stemme at jeg ikke fikk noe før?
 
Jeg ringte til helsestasjon for å bestille time hos jordmor. Fikk det ikke før jeg er i uke 24. Jeg ser flere her som går allerede til jordmor. Kan det stemme at jeg ikke fikk noe før?

Mener at det kan stemme at man ikke har krav på noe før ja... Relativt sjeldent oppfølging i begynnelsen og første svangerskapskontroll er til lege. Så kommer oul etter d

Men mange plasser har de kapasitet tilby følge opp tettere
 
Offentlig :) fått verdens søteste jordmor , bonus at hun jobber på føden så håper hun er på vakt når jeg skal føde hvis det blir Arendal :)
 
Back
Topp