jordmor time

Fikk min første svangerskapskontroll flyttet til uke 13 jeg også (brev fra fastlegens kontor idag), og syntes selv det var unødvendig lenge til... Og kanskje det er normalt, men for meg er det den kjipe følelsen av å måtte vente og være usikker.

Jeg har og første kontroll hos lege når jeg er 13 uker
Det er ikke unormalt og sent, men det føles veldig sent :) man teller jo så veldig ned til 12 uker og at jeg kan fortelle barna mine. Men har ikke lyst til å fortelle det før vi evt har hørt hjertebank , og da må jeg jo vente en ekstra uke på å fortelle det. Ahh... Men synes heldigvis ukene har gått fort hittil

Her vil di jo helst vi skal vente til etter uke 12 og neste igjen ca uke 20!
Eg går oftere syns det er alt for lite! Får i tillegg 5 ul på forskningen

Det høres lenge ut å vente til uke 12. Kjenner jeg blir takknemlig for opplegget her i Storbritannia. Jeg har allerede vœrt hos jordmor to ganger, første ultralyd er allerede i uke 12. Det føles godt å få unnagjort blodprøver etc, og ikke minst få sett om det er liv såpass tidlig :)

Jeg er glad jeg ikke skal før i uke 12 :) Lege da. Jordmor i uke 24.

Var hos jordmor i uke 8 og skal ikke igjen før uke 24:/ er nesten 3 mnd jo. Skal på UL den 9 januar så får jo sjekke ståa da:)

Jormor var jeg hos 7+2 skrev svangeskapspapirer og sendte henvisning til tidlig ul fikk brev i dag ska inn 17 des da er jeg 12+3 ;) så ska jeg til jordmor 16 des da ;) dagen før ul. Får time hos jormor hver 3-4 uke ;)

Jeg var med legen i uke 8 og skal til jordmor i uke 14. Synest det er langt imellom, men jeg har bestilt en ul neste uke (uke 11+4) så trøster meg litt med den :-)

jeg skal til jordmor på mandag ( 9+2) . Men vi bestilte time for over 1 mnd siden så vet ikke om det er derfor vi fikk så tidlig?

Jeg var hos legen denne uka da jeg var 10+3. Har først fått tid hos jordmor når jeg er 18+3 pga. sykemeldinger...

Synes ikke det er sent.

Jeg har ikke engang bestilt time enda, lol, men tenkte å ringe på mandag for å få første jordmortime satt opp :)

Back
Topp