Jordmor eller lege?

Har ikke kjemi med legen min, så går bare til jordmor ☺ Syntes det var kjekt å snakke med noen som hadde vært gjennom et svangerskap ☺

Bare mente at jeg tok en del prøver, og gu. Men var brått litt usikker. :p
Er vel det som gjøres på den timen :) Stemmer nok at det er noen blodprøver ja :)

Jeg skal til lege først, men kommer vel til å gå mest til jordmor tenker jeg ;)

Jeg skal gå til jordmor :) gikk annenhver gang forrige svangerskap, men hos legen var det rett inn, gjøre det vi skulle å rett ut igjen! Hos jordmor var jeg ca en time hver gang! Stressa aldri og tok seg kjempe god tid til meg! :) så her blir det kun jordmor :)

Har vel tenkt å gå til jordmor bortsett fra første gang, føler det blir mest naturlig. Vi har ikke fastlegen akkurat der vi bor, men helsestasjonen er i gåavstand, så blir mest praktisk uansett. Liker både legekontoret og legen så godt så vil ikke bytte til noen i nærområdet, men er ikke så langt da, så gjør ikke noe om jeg må gå til legen noen av gangene heller :)

Jeg tror jeg kommer til å gå mest til lege, hvis ikke jeg får en superbra jordmor...legen min er helt herlig, mens jordmor jeg hadde sist skremte meg såpass at jeg låste meg inn på do og gråt i en liten time før jeg klarte ringe mannen og pipe i røret at han måtte komme å hente meg...stakkars som måtte kaste seg i bilen og kjøre som en tulling ned for å hente meg som satt gjemt inne på do, han har traumer enda fra det så han vil ihvertfall ikke at jeg skal gå til noe jordmor... :p

Jeg tror jeg kommer til å gå mest til lege, hvis ikke jeg får en superbra jordmor...legen min er helt herlig, mens jordmor jeg hadde sist skremte meg såpass at jeg låste meg inn på do og gråt i en liten time før jeg klarte ringe mannen og pipe i røret at han måtte komme å hente meg...stakkars som måtte kaste seg i bilen og kjøre som en tulling ned for å hente meg som satt gjemt inne på do, han har traumer enda fra det så han vil ihvertfall ikke at jeg skal gå til noe jordmor... :p
Uff, beklager men må smile litt. :) Hadde også holdt meg unna jordmor etter noe sånt!

Her blir det nok i hovedsak jordmor. vi sliter med å få jordmor i kommunen, og det er bare 50% stilling. Så føler litt på at vi må støtte det tilbudet vi har. Gikk til jordmor sist gang også, å var veldig fornøyd med det opplegget :-)

Jordmor på meg, hun er kjempe ålreit og bruker god tid på timene våre :) Legen min har for mange pasienter og stresser så veldig..

Back
Topp