Har ikke kjemi med legen min, så går bare til jordmor ☺ Syntes det var kjekt å snakke med noen som hadde vært gjennom et svangerskap ☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare mente at jeg tok en del prøver, og gu. Men var brått litt usikker.Tror det er vanlig med legetime et sted mellom uke 10 og 12, for å få helsekort og sliktVar det legen sa til meg i hvert fall
![]()
Er vel det som gjøres på den timenBare mente at jeg tok en del prøver, og gu. Men var brått litt usikker.![]()
Uff, beklager men må smile litt.Jeg tror jeg kommer til å gå mest til lege, hvis ikke jeg får en superbra jordmor...legen min er helt herlig, mens jordmor jeg hadde sist skremte meg såpass at jeg låste meg inn på do og gråt i en liten time før jeg klarte ringe mannen og pipe i røret at han måtte komme å hente meg...stakkars som måtte kaste seg i bilen og kjøre som en tulling ned for å hente meg som satt gjemt inne på do, han har traumer enda fra det så han vil ihvertfall ikke at jeg skal gå til noe jordmor...![]()