Jollyroom

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Noen som har bestilt noe derfra? Hvor lang tid tok det evnt før tingene kom?
Har bestilt uv telt og vintersko (fin kombinasjon :hilarious:)

Har bestilt masse der ifra. Pleier å være raske med leveringen de :)

Enig med Ønskebarn over! Har bestilt mye der, kommer rimelig raskt :)

Hurra! Håper teltet kommer fort, vi drar neste lørdag :) hadde så sykt lyst å shoppe mer, men klarte å begrense meg :hilarious:

Bestilte reisetrille for en uke siden, kom i dag. Flere røde dager i mellom, så jeg vil si det var kjapt levert.

Har bestilt derfra jeg og, de pleier å være kjapp med levering og å ordne opp hvis noe er skadet [emoji4] Venter på en reisevogn som jeg bestilte i helgen. Den ble sendt allerede i går [emoji4]

Hurra! Håper teltet kommer fort, vi drar neste lørdag :) hadde så sykt lyst å shoppe mer, men klarte å begrense meg :hilarious:
Det er så fort gjort å shoppe mer der. Billig er det som regel og

Bestilt mye der , og har ca fått det jeg har bestilt etter 5 dager :)

Har bestilt derfra jeg og, de pleier å være kjapp med levering og å ordne opp hvis noe er skadet [emoji4] Venter på en reisevogn som jeg bestilte i helgen. Den ble sendt allerede i går [emoji4]

Fikk akkurat hentemelding på reisevognen, dvs det tok under 3 virkedager :)

Endte opp med denne:

https://www.jollyroom.no/barnevogner/triller/triller/baby-jogger-city-tour-trille-violet

Hadde egentlig bestemt meg for babyzen yoyo, men så var det noen her inne som anbefalte denne. Jeg var på barnas hus og "testet" begge to, og likte best baby jogger :) Er jo litt over en måned til hun kan sitte i den, men siden det var salg slo jeg til. Og samboeren fikk velge farge :p
Den har jeg og sett på!! Hva er kriteriene for å kunne sitte i den,?

Samme som for sportsvogn, at de kan sitte selv (altså rundt 6 måneder) :)
At de setter seg på rompa selv ? Når hun når maks kg ifht vogn bagen må vi jo bytte.. hun sitter i tripp trapp nå da. (Rygg-mage-mage-rygg)

At de setter seg på rompa selv ? Når hun når maks kg ifht vogn bagen må vi jo bytte.. hun sitter i tripp trapp nå da. (Rygg-mage-mage-rygg)

Vet du hva, jeg aner faktisk ikke [emoji85][emoji23] Bare leste og har fått høre fra andre at det er når de kan sitte selv, uten å tenke mer over det. Tror jeg skal spørre fysio neste gang jeg er der eller hs.

Vet du hva, jeg aner faktisk ikke [emoji85][emoji23] Bare leste og har fått høre fra andre at det er når de kan sitte selv, uten å tenke mer over det. Tror jeg skal spørre fysio neste gang jeg er der eller hs.
På vår vogn har vi jo 150 grader liggevinkel så vil tro at en kan starte med det. På spesifikasjonene står det ifra 6 mnd og ut vognperioden.
Skal spørre legen på helsestasjonen imorgen!

Jeg handlet søskenbrett til den andre vogna vår der! Var rask service der, husker jeg.

Mener vi bestilte BabyBrezza maskinen der i fra, og jeg synes det tok litt vel lang tid, mellom 2-3 uker. Men det er det eneste jeg har handla der.

Back
Topp