Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så fort gjort å shoppe mer der. Billig er det som regel ogHurra! Håper teltet kommer fort, vi drar neste lørdaghadde så sykt lyst å shoppe mer, men klarte å begrense meg
![]()
Jaaaa, var mye greit på Outlet-siden deresDet er så fort gjort å shoppe mer der. Billig er det som regel og
Har bestilt derfra jeg og, de pleier å være kjapp med levering og å ordne opp hvis noe er skadet [emoji4] Venter på en reisevogn som jeg bestilte i helgen. Den ble sendt allerede i går [emoji4]
Hvilken har du kjøpt?![]()
Den har jeg og sett på!! Hva er kriteriene for å kunne sitte i den,?Endte opp med denne:
https://www.jollyroom.no/barnevogner/triller/triller/baby-jogger-city-tour-trille-violet
Hadde egentlig bestemt meg for babyzen yoyo, men så var det noen her inne som anbefalte denne. Jeg var på barnas hus og "testet" begge to, og likte best baby joggerEr jo litt over en måned til hun kan sitte i den, men siden det var salg slo jeg til. Og samboeren fikk velge farge
![]()
Den har jeg og sett på!! Hva er kriteriene for å kunne sitte i den,?
At de setter seg på rompa selv ? Når hun når maks kg ifht vogn bagen må vi jo bytte.. hun sitter i tripp trapp nå da. (Rygg-mage-mage-rygg)Samme som for sportsvogn, at de kan sitte selv (altså rundt 6 måneder)![]()
At de setter seg på rompa selv ? Når hun når maks kg ifht vogn bagen må vi jo bytte.. hun sitter i tripp trapp nå da. (Rygg-mage-mage-rygg)
På vår vogn har vi jo 150 grader liggevinkel så vil tro at en kan starte med det. På spesifikasjonene står det ifra 6 mnd og ut vognperioden.Vet du hva, jeg aner faktisk ikke [emoji85][emoji23] Bare leste og har fått høre fra andre at det er når de kan sitte selv, uten å tenke mer over det. Tror jeg skal spørre fysio neste gang jeg er der eller hs.