Jobber dere?

Får du ikke tilrettelagt?? Er vel administrative oppgaver og medsinlegging som kan gjøres?
Vi har kun medisindag på mandager, det administrative er det egne stillinger for :o så jeg må ut til brukerne alene og ta de tunge løftene selv, og gjøre alt alene :/ gruer meg fryktelig til jeg blir supersvær

Jeg jobber 100% i barnehage, med de små. Så her blir det noen løft.. har fortalt damene jeg jobber med at jeg er gravid, så jeg slipper gudskjelov og ta de største som veier litt.. men merker at ryggen protesterer til tider.. hittil så går det bra, håper det vil fortsette å gå bra :)

Forrige gang var jeg 50% sykemeldt pga trøtten. Jeg holdt på å sovne på do på jobben. Så om det hindrer deg i jobben din, så er det gyldig grunn.

Fikk 25% sykemelding av legen, så da klarer jeg kanskje å tenke klart på jobb.

Vi har kun medisindag på mandager, det administrative er det egne stillinger for :o så jeg må ut til brukerne alene og ta de tunge løftene selv, og gjøre alt alene :/ gruer meg fryktelig til jeg blir supersvær
Da kan det være at du har krav på svangerskapspenger. Jeg ville sjekket det ut hvertfall :)

Arbeidsplassen din er plikter til å tilrettelegge. Du skal ikke ta tunge løft...

Back
Topp