Jeg jobber 100% som kontaktlærer. Kjenner det er litt tøft nå når kvalmen gjør seg gjeldende og jeg har en del smerter i magen. Men har heldigvis en forståelsesfull sjef, så i dag fikk jeg reise hjem rett etter undervisning og slappe av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så heldig du er! Slike rektorer vokser ikke på trær!Jeg jobber 100% som kontaktlærer. Kjenner det er litt tøft nå når kvalmen gjør seg gjeldende og jeg har en del smerter i magen. Men har heldigvis en forståelsesfull sjef, så i dag fikk jeg reise hjem rett etter undervisning og slappe av.
Fikk sykemelding i dag for tom torsdag og så 50% fram til 26.jan. Det skal bli godt!
Forrige gang var jeg 50% sykemeldt pga trøtten. Jeg holdt på å sovne på do på jobben. Så om det hindrer deg i jobben din, så er det gyldig grunn.
Det hørtes fantastisk ut!Jeg jobber 100% men heldigvis kontorjobb og jeg jobber hjemmefra. Av og til er det inn til Oslo for møter, men utenom det er det kun hjemmefra.
Så heldig du er! Slike rektorer vokser ikke på trær!
Høres ut som du er veldig heldig med lederen din!Jeg jobber 100% som kontaktlærer. Kjenner det er litt tøft nå når kvalmen gjør seg gjeldende og jeg har en del smerter i magen. Men har heldigvis en forståelsesfull sjef, så i dag fikk jeg reise hjem rett etter undervisning og slappe av.
Det er helt fantastisk. Syke barn og sånne ting er ingen hindring. Vi skal snart si opp SFO, for det er nesten 5000.- vi kan spare hver mnd....Det hørtes fantastisk ut!
Får du ikke tilrettelagt?? Er vel administrative oppgaver og medsinlegging som kan gjøres?Jeg jobber fullt i hjemmesykepleien går bra nå, men gruer meg til jeg blir svæær er jo ingenting som er tilrettelagt hjemme hos folk!