Jobber dere?

Jeg jobber 100% som kontaktlærer. Kjenner det er litt tøft nå når kvalmen gjør seg gjeldende og jeg har en del smerter i magen. Men har heldigvis en forståelsesfull sjef, så i dag fikk jeg reise hjem rett etter undervisning og slappe av.

Jeg jobber 100% som kontaktlærer. Kjenner det er litt tøft nå når kvalmen gjør seg gjeldende og jeg har en del smerter i magen. Men har heldigvis en forståelsesfull sjef, så i dag fikk jeg reise hjem rett etter undervisning og slappe av.
Så heldig du er! Slike rektorer vokser ikke på trær! :)

Er fulltidsstudent, men jobber i tillegg på bolig for funksjonshemmede. Er en kjempekjekk jobb og ingen tunge løft i det hele tatt, så er heldig med jobben min :)

Fikk ny jobb dagen før jeg testet positiv. Husker lederne spurte om det var noe de burde vite om meg som spilte en rolle på arbeidsplassen. "Nei" sa jeg jo selvfølgelig siden jeg ikke viste om graviditeten. Det er bare en vikarstilling på sykehjem, men er mye bruk for vikarer for tiden. Er i opplæring denne uken og merker det er mye tunge løft blandt annet, og at noen av brukerne kan være agressive ol. Så er litt redd for å få slag i mageregionen osv.

Føler det er veldig nå hvis jeg ikke får jobbet så mye som jeg ønsker. Er nødt til å takke ja til alle vaktene jeg blir tilbydd så jeg kan fortsette å få vakter. Så er glad jeg ikke har fått mye kvalme enda. Er mange lukter og diverse som trigger den vel og merke. Men er jo bare 4+0 idag så kvalmen kommer vel snart..

Fikk sykemelding i dag for tom torsdag og så 50% fram til 26.jan. Det skal bli godt!

Fikk sykemelding i dag for tom torsdag og så 50% fram til 26.jan. Det skal bli godt!

Det hørtes deilig ut.. Jeg får bare litt kvalme av og til, men det løser seg med litt å spise som regel..

Verre er det med denne trøttheten...jeg fungerer jo nesten ikke... men vet ikke om det er gyldig grunn... :-P Hadde vært godt med en time eller to ekstra om morgenen..

Forrige gang var jeg 50% sykemeldt pga trøtten. Jeg holdt på å sovne på do på jobben. Så om det hindrer deg i jobben din, så er det gyldig grunn.

Forrige gang var jeg 50% sykemeldt pga trøtten. Jeg holdt på å sovne på do på jobben. Så om det hindrer deg i jobben din, så er det gyldig grunn.

I går husker jeg nesten ikke hva jeg gjorde på jobb... Hmm..kunne kanskje hørt med legen, er så trøtt at det nesten verker i kroppen... duppet av litt på stolen i går... tror ingen så meg.. haha.

Jeg jobber 100% som ingeniør, så det går greit foreløpig :)

Jeg jobber 100% men heldigvis kontorjobb og jeg jobber hjemmefra. Av og til er det inn til Oslo for møter, men utenom det er det kun hjemmefra.

Så heldig du er! Slike rektorer vokser ikke på trær! :)
Høres ut som du er veldig heldig med lederen din! :)

Jobbet fullt helt til permisjonen begynte sist. Håper på det nå også. ;-)

Jeg jobber 100% i en fysisk og til dels psykisk krevende jobb. Fortsetter jeg i disse trøtte baner bør jeg nok kontakte legen. Renner og svir i øynene mine av ren utmattelse.

Jobber 70% i barnehage :)

Sist jobba jeg 100% til 6. mnd, men da pendla jeg og hadde lange dager, så jeg gikk ned til 50% Men jeg hadde fryktelig god tilrettelegging hele vegen..
Håper jeg kan være i fin form nå også :) men jeg har endel tunge løft som evnt må tilrettelegges etterhvert..

Jeg jobber fullt i hjemmesykepleien :) går bra nå, men gruer meg til jeg blir svæær er jo ingenting som er tilrettelagt hjemme hos folk!

Jeg jobber, men hver dag er en seier å komme seg igjennom. Blitt utrolig kvalm de siste dagene, og tenker oppkasten er like om hjørnet :P Jobber med psykisk syke ungdommer. Kjenner det er krevende å være skjerpet i møtet med ungdom og pårørende når formen er slik som den er :(

Back
Topp