minlillestoreverden
Forelsket i forumet
Vi har kun medisindag på mandager, det administrative er det egne stillinger forFår du ikke tilrettelagt?? Er vel administrative oppgaver og medsinlegging som kan gjøres?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har kun medisindag på mandager, det administrative er det egne stillinger forFår du ikke tilrettelagt?? Er vel administrative oppgaver og medsinlegging som kan gjøres?
Forrige gang var jeg 50% sykemeldt pga trøtten. Jeg holdt på å sovne på do på jobben. Så om det hindrer deg i jobben din, så er det gyldig grunn.
Da kan det være at du har krav på svangerskapspenger. Jeg ville sjekket det ut hvertfallVi har kun medisindag på mandager, det administrative er det egne stillinger forså jeg må ut til brukerne alene og ta de tunge løftene selv, og gjøre alt alene :/ gruer meg fryktelig til jeg blir supersvær
Signerer denne. Jeg fikk svangerskapspenger sistDa kan det være at du har krav på svangerskapspenger. Jeg ville sjekket det ut hvertfall![]()
Arbeidsplassen din er plikter til å tilrettelegge. Du skal ikke ta tunge løft...Vi har kun medisindag på mandager, det administrative er det egne stillinger forså jeg må ut til brukerne alene og ta de tunge løftene selv, og gjøre alt alene :/ gruer meg fryktelig til jeg blir supersvær
Så heldige barna dine er!Det er helt fantastisk. Syke barn og sånne ting er ingen hindring. Vi skal snart si opp SFO, for det er nesten 5000.- vi kan spare hver mnd....