Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber 100%, men har kontorjobb, så jobben min er veldig fin ift. graviditet. Det finnes en del retningslinjer iforhold til jobb og graviditet - for eksempel tunge løft og medikamenter som ikke er bra slik du skriver. Du vil derfor etter all sannsynlighet ha krav på tilrettelegging på arbeidsplassen din siden du er gravid. Dette kan du snakke med din tillitsvalgte, eller sjefen din om. Dersom du ikke får tilrettelegging har du mest sannsynlig krav på svangerskapspenger.Lurer på om dere jobber nå og evt hvor mye? Tungt arbeid?
Kjenner jeg gruer meg litt til jobb Tunge løft,travelt og medikamenter gravide ikke skal være borti
Pedagogisk leder i barnehage.
Kan jeg spørre om hvorfor du fikk svangerskapspenger?? Klarte ikke jobben å tilrettelegge? Jeg slet nemmelig med bekkenet hele forrige svangerskap og jobben klarte ikle å tilrettelegge. Fikk beskjed av legen om at jeg ikke hadde krav på svangerskapspenger da det ikke var til fare for fosteret.. Så var lengensykemeldt :-/Jobber på sykehus. Tung og hektisk jobb. Sist fikk jeg svangerskapspenger fra uke 25. Må slutte med netter fra positiv test.