Jobber dere fortsatt?

Har 80% til vanlig, men har gått ned til 60% nå i håp om at bekkenet mitt ikke blir verre. I tillegg tærer det på energien og humøret når det er mye stress på jobb (noe det vanligvis er). Takler stress mye dårligere som gravid, blir kvalm, svimmel og uvel..
 
Jobber 100% enda, men kjenner jeg sliter å komme meg opp om morgningen. Lille prinsessen i magen begynner dagen sin kl 23 HVER kveld! :p
Hun har misforstått forskjell på dag og natt :D så hun holder ett høyt aktivitetsnivå i flere timer.
Så er det opp tidlig å få to barn opp av sengen og avgårde på SFO /skolebuss før min arbeidsdag begynner. Når mannen er hjemme går jeg rett og legger meg etter jobb, men han er sjelden hjemme da han jobber skikkelig dritt turnus, men sånn er det bare i hans jobb. Er jo vant til det men kunne trengt litt mer avlastning etter jobb kjenner jeg.
Så jeg får se hvor lenge jeg orker å jobbe fullt før jeg må kapitulere til en evt 50 % sykemelding . Det hadde vært digg.... :p
 
Jeg jobber min faste 80% stilling pluss det lille ekstra jeg klarer. Prøver å få inn mer lønn så fødselspengene blir så mye som mulig. Er ganske trøtt for tiden da, også siden jeg ikke kan slappe av når jeg vil i og med at jeg bor alene med tre forholdsvis små barn. Men enn så lenge så går det jo, barns skal til faren sin i morgen så da kan jeg sove så mye jeg vil i helga ;)
 
Jeg jobber 100% :) Er litt trøtt, men hviler på ettermiddag ved behov og henter meg skikkelig inn i helgene! :) Eksker jobben min da, så da føles det ikke så mye som jobb ;)
 
Er dere fortsatt i jobb? Kjenner meg umotivert i disse dager.. Er sliten og orker stort sett ikke annet enn sofaen når jeg kommer fra jobb. Pendler mye og er ikke hjemme før i 18-19 tiden hver dag...

Bortsett fra det er jeg i kjempe fin form og kvalifiserer ikke akkurat til sykemelding...
Akkurat samme her. Vel, bortsett fra at jeg har litt kortere reisevei. Men så har jeg 3 unger som krever sitt og vel så det når jeg kommer hjem fra jobb. På grunn av tidsklemma får jeg heller ikke sovet mer enn i underkant av 7 timer i snitt per natt, så jeg kjenner det begynner å ta på.
Men formen er topp, heldigvis.
Nå har jeg bare en måned igjen av oppdraget mitt, så hvis jeg ikke får forlengelse, blir det roligere dager fra 1.oktober.
Men jeg gruer meg til september. Da skal jeg fortsette i full jobb med 45 min reisevei hver vei samtidig som mannen min skal begynne å ukependle fra Oslo til Trondheim. Og siden vi har flyttet fra Stavanger til Oslo i sommer, har jeg ingen familie eller venner her som kan avlaste meg i en travel hverdag heller.
 
Akkurat samme her. Vel, bortsett fra at jeg har litt kortere reisevei. Men så har jeg 3 unger som krever sitt og vel så det når jeg kommer hjem fra jobb. På grunn av tidsklemma får jeg heller ikke sovet mer enn i underkant av 7 timer i snitt per natt, så jeg kjenner det begynner å ta på.
Men formen er topp, heldigvis.
Nå har jeg bare en måned igjen av oppdraget mitt, så hvis jeg ikke får forlengelse, blir det roligere dager fra 1.oktober.
Men jeg gruer meg til september. Da skal jeg fortsette i full jobb med 45 min reisevei hver vei samtidig som mannen min skal begynne å ukependle fra Oslo til Trondheim. Og siden vi har flyttet fra Stavanger til Oslo i sommer, har jeg ingen familie eller venner her som kan avlaste meg i en travel hverdag heller.

Det hørtes veldig slitsomt ut :/ håper du får litt mer fri i oktober! Jeg får se hvor lenge jeg holder ut, men skal stå på så lenge jeg kan. Er jo heldig som er frisk og har muligheten til å jobbe så lenge som mulig :) men det blir siste svangerskapet med pendling!
 
Jeg jobber 100 % og det går helt fint så lenge jeg husker på å senke tempoet. Er høy aktivitet der jeg jobber, både fysisk og med stress, så graviditeten er egentlig helt fantastisk til å minne meg på å ta vare på kropp og sinn på jobb. Burde være gravid hele året! Haha :hilarious:
 
Jobber 100% ja, og er faktisk kjempemotivert. Er lærer på 1. trinn og til tider kjenner jeg at jeg skulle ønske jeg kunne følge klassen min hele skoleåret. Heldigvis er jeg i fin form enda og satser på å jobbe så lenge som mulig ettersom jeg trives godt med det og det går bra :)
 
Jobber 100% ennå, og er fin i formen. Trøtt, men såpass opplagt at jeg ønsker å forsette å jobbe så lenge jeg kan.
 
Jeg jobber 50 %, er barnehagelærer så de dagene jeg jobber orker jeg ingen ting når jeg kommer hjem. Er fremdeles trøtt og kvalm hele dagen (kaster heldigvis ikke opp), og mye plaget av halsbrann ( gaviscon er ekkelt men det hjelper litt hvertfall) .
 
Jobber 60% og får heldigvis ha hjemmekontor de dagene jeg trenger det. Er helt utslitt og sover dårlig. Ikke vært plaget med oppkast heldigvis, men det har vært mye stress i det siste + en stressende jobb. Har veldig trua på at gradert sykemld kan holde meg i jobb frem til permisjon :)
 
Gleder meg til permisjon jeg! Fortsatt demotivert for å jobbe men holder ut enn så lenge. Skal diskutere det med jordmor om 3 uker, da er jeg i uke 32+5. Kan jo hende jeg kan gå litt ned i stillingsprosent da..bare snakk om 4-5 uker til permisjonen starter!
 
Bekkenløsning og prolaps i ryggen så sm her. Er ped leder på småbarn så kiropraktor sa NEI... I tillegg pendler jeg ca 2 timer hver vei til jobb .
 
Ja, heldigvis i grei form, så jobber 100%. Har en jobb hvor jeg står mye, så kjenner det tærer på bekkenet. Prøver å sitte litt mer enn vanlig når anledningen byr seg. Det hjelper på. Håper på å jobbe til permisjonen begynner, men man må bare se det an. Ikke bra å presse seg for mye heller.
 
Jobber 40% nå, men kjenner jeg har mindre og mindre å gi på jobb. Så håper egentlig på 100% fra neste fredag av. En måned før målet mitt, men må man så må man.
 
Jeg fekk drømmejobben som følge i taxi her denne månden. Så nå kan jeg jobbe til jeg dropper. Er en 50%stilling.
 
Jobber 100% enda, som sykepleier. Hadde det ikke vært for at jeg bytta jobb 01.06 så hadde jeg tatt ut gradert sykemld nå etter ferien. Men siden jeg er fersk i jobben pusher jeg meg litt mer nå. Møte i morgen med avdleder og bedriftsjordmor i kommunen, fokus på tilrettelegging fremover. Blir alfa omega for meg.
Plages veldig med bekkenet. Er greit når jeg går og går, men kan ikke gå 24 timer i døgnet. Samtidig- går jeg for mye får jeg skikkelig payback når jeg har sittet i ro en kort stund eller ligget. I tillegg har jeg en toåring, samboer og hus å ta meg av hjemme, i tillegg til meg selv. Sambo er veldig forståelsesfull :)
Men vil uansett jobbe så lenge jeg kan, fullt eller gradert. Det gir meg mye å være i jobb om dagene :)

Kor du jobber som sykepleier? Institusjon eller andre plasser? :) er sjukepleier sjølv :)
 
Kor du jobber som sykepleier? Institusjon eller andre plasser? :) er sjukepleier sjølv :)
Jobber på en korttidsavdelig på sykehjem. Avd er helt ny, starta opp i april i år.
Hva jobber du med som sykepleier? :)
 
Back
Topp