Jobber dere fortsatt?

Banoffie

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Januarlykke 2019
❤Januarlykke 2022❤
Er dere fortsatt i jobb? Kjenner meg umotivert i disse dager.. Er sliten og orker stort sett ikke annet enn sofaen når jeg kommer fra jobb. Pendler mye og er ikke hjemme før i 18-19 tiden hver dag...

Bortsett fra det er jeg i kjempe fin form og kvalifiserer ikke akkurat til sykemelding...
 
Jeg jobber fortsatt. Men jobber som lærer, så har hatt mye ferie/avspasering i sommer. Er på 2. uka nå. Men merker jeg har lite overskudd etter jobb. I går sovna jeg kl 8 på sofaen og sov rundt.
 
Nei, svangerskapspenger her :)
 
Jobber 100% enda, som sykepleier. Hadde det ikke vært for at jeg bytta jobb 01.06 så hadde jeg tatt ut gradert sykemld nå etter ferien. Men siden jeg er fersk i jobben pusher jeg meg litt mer nå. Møte i morgen med avdleder og bedriftsjordmor i kommunen, fokus på tilrettelegging fremover. Blir alfa omega for meg.
Plages veldig med bekkenet. Er greit når jeg går og går, men kan ikke gå 24 timer i døgnet. Samtidig- går jeg for mye får jeg skikkelig payback når jeg har sittet i ro en kort stund eller ligget. I tillegg har jeg en toåring, samboer og hus å ta meg av hjemme, i tillegg til meg selv. Sambo er veldig forståelsesfull :)
Men vil uansett jobbe så lenge jeg kan, fullt eller gradert. Det gir meg mye å være i jobb om dagene :)
 
Jepp! Men redusert, jobber på legevakt og det kan være både fysisk og psykisk krevende så energien er på bånn etter endt arbeidsøkt :)
 
Ja.. Jobber enda på natt.. Men har fått 50% sykeemld.. Sliter voldsomt med bekkenet når jeg står og går mye.. Så får se hvor lenge dette går.,
 
Jobber 50% men vurderer og kutte helt nå. Ble plutselig så mye på en gang med svimle dager og nå en uke med influensa. Får se hva legen sier seg enig med.
 
Ja, jobber fullt. Det som tar knekken på meg er kjøringen til og fra! :p 45 min kjøring en vei.
 
Vært sykemeldt og hatt 4 uker ferie siden begynnelsen av juni, kommer nok ikke ut i jobb før permisjon
 
Ja, er fortsatt i full jobb! Kjenner at det begynner å ta på, men holder ut litt til:)
 
Jobber i 80% stillingen min enda. Er fortsatt i god form og synes hverdagen går greit. Så lenge det fortsetter tenker jeg også å fortsette i jobben ;)
 
Jeg jobbr også fortsatt. Men føler meg umotivert og jobb og soving er vel stort sett det eneste jeg gjør.
 
Vell, jobben min er mamma og husmor, så får ikke sykemelding eller permisjon :p Så jobber 200% hver dag :p Ha HA
 
Jobber 60 prosent. Regner med det går ned til 40 neste uke. Målet er å holde i det til oktober- fungerer det greit så håper jeg selvfølgelig på til permisjon. Men akkurat nå føles det litt voldsomt:p
 
Er 100% sykemeldt etter blødningen jeg hadde. Jobber i barnehage så er mye opp og ned fra gulv og og har hatt utrolig mye ubehagelige kynnere etter en arbeidsdag så legen ville jeg skulle ta det med ro. :)
Har også et kranglete bekken, men det overlever jeg!
 
Jobber fullt, men skal søke om svangerskaps penger snart. Var sykemeldt før ferien pågrunn av oppkast, kaster fortsatt opp, men hjelper litt med kvalmenedsettende :)
 
Jeg jobber 50 % (fra 100% stilling). Litt overraska over det da formen er ok, men pga blødninger så gikk jeg inn i kategorien risikosvangerskap, og merker jo hvor deilig det er nå med litt overskudd og mindre stress!
 
Ja, jobber 100% :)
Kjenner at jeg blir mer og mer sliten for hver uke omtrent, så spent på hvordan det blir fremover.
Håper jeg holder ut ei stund til.
Var veldig plaga i starten med oppkast osv frem til uke 18 ca, men så ble jeg bedre
 
Back
Topp