Jobber dere fortsatt?

Banoffie

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Januarlykke 2019
❤Januarlykke 2022❤
Er dere fortsatt i jobb? Kjenner meg umotivert i disse dager.. Er sliten og orker stort sett ikke annet enn sofaen når jeg kommer fra jobb. Pendler mye og er ikke hjemme før i 18-19 tiden hver dag...

Bortsett fra det er jeg i kjempe fin form og kvalifiserer ikke akkurat til sykemelding...
 
Jeg jobber fortsatt. Men jobber som lærer, så har hatt mye ferie/avspasering i sommer. Er på 2. uka nå. Men merker jeg har lite overskudd etter jobb. I går sovna jeg kl 8 på sofaen og sov rundt.
 
Nei, svangerskapspenger her :)
 
Jobber 100% enda, som sykepleier. Hadde det ikke vært for at jeg bytta jobb 01.06 så hadde jeg tatt ut gradert sykemld nå etter ferien. Men siden jeg er fersk i jobben pusher jeg meg litt mer nå. Møte i morgen med avdleder og bedriftsjordmor i kommunen, fokus på tilrettelegging fremover. Blir alfa omega for meg.
Plages veldig med bekkenet. Er greit når jeg går og går, men kan ikke gå 24 timer i døgnet. Samtidig- går jeg for mye får jeg skikkelig payback når jeg har sittet i ro en kort stund eller ligget. I tillegg har jeg en toåring, samboer og hus å ta meg av hjemme, i tillegg til meg selv. Sambo er veldig forståelsesfull :)
Men vil uansett jobbe så lenge jeg kan, fullt eller gradert. Det gir meg mye å være i jobb om dagene :)
 
Jepp! Men redusert, jobber på legevakt og det kan være både fysisk og psykisk krevende så energien er på bånn etter endt arbeidsøkt :)
 
Ja.. Jobber enda på natt.. Men har fått 50% sykeemld.. Sliter voldsomt med bekkenet når jeg står og går mye.. Så får se hvor lenge dette går.,
 
Jobber 50% men vurderer og kutte helt nå. Ble plutselig så mye på en gang med svimle dager og nå en uke med influensa. Får se hva legen sier seg enig med.
 
Ja, jobber fullt. Det som tar knekken på meg er kjøringen til og fra! :p 45 min kjøring en vei.