Er dere ennå i full jobb? Noen som er helt eller delvis sykemeldt? Og er leder og kollegaer flinke til å tilrettelegge ved behov?
Er selv ennå i full jobb (div har en 80% stilling), jobber som sykepleier så hektiske dager men jobber i psykiatrien så heldigvis ikke så tunge løft som gjerne ellers i helsevesenet
. Har derimot noen få tunge brukere fysisk sett å gå til, foreløpig har leder sagt jeg skal få all tilrettelegging jeg trenger slik at jeg klarer å stå i jobb lengst mulig. Skal også få student over påske; sjefens tanker var at studenten kunne ta de tunge løftene/stellene. Men går nok mot en redusert sykemelding på noen %, bekkenet tar knekken på meg, hormonene raser, jeg sover dårlig/lite, kvalmen kommer og går, og hjemme venter 3 barn som vil ha mammaens oppmerksomhet, så for å kunne ivareta min egen helse oppi alt samtidig være en god mor og ansatt/kollega når jeg er på jobb så blir det nok til at jeg får en sykemelding når jeg skal til legen neste uke.
Er selv ennå i full jobb (div har en 80% stilling), jobber som sykepleier så hektiske dager men jobber i psykiatrien så heldigvis ikke så tunge løft som gjerne ellers i helsevesenet
Jeg jobber bare 50% nå, orker ikke mer! Har fått pitting ødemer i beina, og på slutten av ei vakt så er det vanskelig å gå.. kjennes ut som jeg går på ei luftpute

Heldighvis har jeg en kjempe forståelsesfull sjef, så hun oppfordret meg til ikke å presse meg til å jobbe (som jeg gjorde sist). Viktig å høre på kroppen. Hun har også vært i samme situasjon, og angret seg på at hun presset seg så hardt. Hun har også flere venner og bekjente som sliter nå, lenge etter endt svangserskap, med bekkenproblemer pga de presset seg i jobb. Nå har jeg en på 9mnd som jeg nå ta meg av, frem til bhg start i august, så jeg må fungere frem til da .