Jobb

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Er dere ennå i full jobb? Noen som er helt eller delvis sykemeldt? Og er leder og kollegaer flinke til å tilrettelegge ved behov?

Er selv ennå i full jobb (div har en 80% stilling), jobber som sykepleier så hektiske dager men jobber i psykiatrien så heldigvis ikke så tunge løft som gjerne ellers i helsevesenet:). Har derimot noen få tunge brukere fysisk sett å gå til, foreløpig har leder sagt jeg skal få all tilrettelegging jeg trenger slik at jeg klarer å stå i jobb lengst mulig. Skal også få student over påske; sjefens tanker var at studenten kunne ta de tunge løftene/stellene. Men går nok mot en redusert sykemelding på noen %, bekkenet tar knekken på meg, hormonene raser, jeg sover dårlig/lite, kvalmen kommer og går, og hjemme venter 3 barn som vil ha mammaens oppmerksomhet, så for å kunne ivareta min egen helse oppi alt samtidig være en god mor og ansatt/kollega når jeg er på jobb så blir det nok til at jeg får en sykemelding når jeg skal til legen neste uke.
 
Jeg er sykepleier og jobber med tunge psykisk utviklingshemmede. Mye tunge stell/løft eller mye bøying/kinkige stillinger :meh: Jeg jobber bare 50% nå, orker ikke mer! Har fått pitting ødemer i beina, og på slutten av ei vakt så er det vanskelig å gå.. kjennes ut som jeg går på ei luftpute:wacky:

Jobber hver dag, men redusert vakt- oftest 9-13/14 eller 16-21, fungerer veldig godt nå! Har også to som venter hjemme og skal ha hjelp med både lekser og treninger :wacky::p
 
Jeg er gått ut i svangerskaps permisjon. Jobber med brukere som kan utagere en del. Da vi er en ny avdeling og det var liten mulighet for tilrettelegging ble det først en sykemelding så svangerskaps penger. Det er en søknads prosess det også. :wtf:
Jeg er i dag 19+6. har ellers en veldig fin graviditet med lite/få plager så hadde nok jobbet mye lengre dersom jobben min hadde vært anderledes. :Heartblue