Jobb

Nå har jeg gått over til 50% svangerskapspenger på grunn av altfor mye fravær og psykisk stress på jobb som jeg merker påvirker fysisk. Uvant å gå etter halv dag, men kjenner at det passer og er riktig for meg.
 
Jobber 100 prosent, men hadde tre uker redusert tidlig i svangerskapet pga ille kvalme.
 
Har hatt gradert sykemelding hele svangerskapet og nå har jeg trappet enda mer ned på jobb og jobber kun 20% pga lite energi, dårlig/lite søvn, jernmangel, bekkensmerter og psykisk stress. Blir sannsynligvis 100% sykemeldt ila mai/juni hvis det fortsetter sånn.
 
Fortsatt full jobb 100%, jobber som lærer og teller ned dagene til ferie kun 29 arbeidsdager igjen :joyful:
 
Var 100% sykemeldt fra jeg ble gravid til påsken, begynte å jobbe 20%, skal øke til 40%. Jobber som saksbehandler i nav og har en fantastisk sjef som tilrettelegger. Kolleger som tar mine saker slik at jeg slipper å ha brukerkontakt. Det er så uheldig for brukerne mine at jeg ikke er like tilgjengelig som før, da er det greit at kolleger tar den kontakten. Jeg sliter noe forferdelig med halebeinet og korsryggen og det blir jo bare verre når jeg har kontorjobb, jobber hjemmefra.

Vil bare minne om at arbeidsgivere er pliktig til å tilrettelegge, i tillegg er det viktig å ha god dialog med jordmor og/eller fastlegen
 
Har hjemmekontor med stillesittende kontorjobbene og er nå 50% sykemeldt grunnet smerter i mellomgulv som blir verre av stillesitting/fastlåste stillinger. Kan ikke gjøre jobben min uten å sitte ved pc. Har frem til nå vært i 100% med noe tilrettelegging de siste par uker. Ser egentlig ikke for meg at jeg kommer tilbake til å jobbe fullt før permisjon - da jeg egentlig ikke ser for meg å bli bedre i all den tid jeg bare vokser og vokser :hilarious: ..og mellomgulvet følgelig får mer og mer belastning. Veldig uvant å være sykemeldt og gå halve dager da jeg aldri har vært sykemeldt tidligere og generelt har nok av flink-pike-syndromet. Spent på hvordan det går fremover :bored:
 
Da har jeg skaffet meg 50% sykemelding. Har 80% til vanlig. Kjenner det skal bli godt... Men føler meg litt crap nå siden jeg vet jobben sliter og jeg sitter her hjemme med guttungen som har to usle vannkopper. Sjefen vet jeg planlegger å sykemelding da, så hun blir ikke sjokkert :p Men føler for å komme tilbake i fullt akkurat nå siden jeg vet de sliter med å få tak i vikarer. :/
 
Jobber nå 50% i min 100% stilling og sjefen er utrolig flink til å legge til rette! Fått hjemmekontor som ønsket og alt fungerer bra. Som sjefen sier vil de heller legge til rette og ha meg 50% enn at jeg sykemeldes 100%:happy:
 
Jobber fortsatt 100% og har 2,5 uker igjen før ferie og perm. Begynner å bli slitsomt nå, men tror det skal gå bra:)
 
Back
Topp