Jobb

Hva med å kjøpe alkoholfri vin og Helle på ei tom vinflaske ☺️ eller bytte etiketten
Dette gjorde jeg sist vinkveld med en venninne og funket supert. Hadde alkoholfri øl også:)

Funket dårlig når vi skal ut på et satt program hvor det blir servert og man ikke selv har lov å ta med :(
Men får bare håpe de har alkohol fritt å heller bestille i smug :rolleyes:
Om ikke må jeg vel bare finne en unnskyldning av noe slag :confused:
Helga som var måtte jeg også bortforklare hvorfor jeg ikke drakk.. da hadde vi julebord med gubben sin jobb :wacky:
Vanskelig tid å gå inn i :wacky:
 
Funket dårlig når vi skal ut på et satt program hvor det blir servert og man ikke selv har lov å ta med :(
Men får bare håpe de har alkohol fritt å heller bestille i smug :rolleyes:
Om ikke må jeg vel bare finne en unnskyldning av noe slag :confused:
Helga som var måtte jeg også bortforklare hvorfor jeg ikke drakk.. da hadde vi julebord med gubben sin jobb :wacky:
Vanskelig tid å gå inn i :wacky:
Haha ja absolutt. Har et parr julebord med servering og aner ikke hvordan jeg skal snike meg unna. Kan man skylde på at man går på medisin eller noe?
 
Haha ja absolutt. Har et parr julebord med servering og aner ikke hvordan jeg skal snike meg unna. Kan man skylde på at man går på medisin eller noe?

Jeg skal skylde på nyrebekkenbetennelse og antibiotikakur som gjør at jeg ikke kan drikke :p
 
Ikke julebord før 29.november. Har tul samme dag, så hvis alt går bra så tror jeg bare jeg sier det hvis noen spør. Som nevnt tidligere synes jeg det er fint å kunne være åpen om det, og få mer åpenhet rundt det å miste :happy:
 
Julebord på lørdag vi :happy: men tror det skal gå greit, ingen som drikker nesten. Har en som er hjemme pga svangerskapskvalme :hungover: så vis hu kommer drikker jo ikke hu hel. Og ei som er helt imot akohol. Så jeg skal bare skylle på at jeg kjører :D
 
Ikke julebord før 29.november. Har tul samme dag, så hvis alt går bra så tror jeg bare jeg sier det hvis noen spør. Som nevnt tidligere synes jeg det er fint å kunne være åpen om det, og få mer åpenhet rundt det å miste :happy:
Synes også det er greit å fortelle det i forhold til det å ha de nermeste dær om man mister, men samtidig har vi så lyst å nyte tiden litt alene med vår lille hemmelighet :rolleyes:
 
Fast jobb. Men kan ikke stå i jobben som gravid, og de har ikke mulighet til å tilrettelegge for meg... så jeg må ut i sv.sk.perm. i romjula... var tilbake fra forrige fødselsperm siste uka i januar i år... gruer meg litt til å ta den praten med sjefen nå... men det må gjøres om ikke altfor lenge, slik at hun får dekket opp stillingen min framover....
Hvis ikke de kan tilrettelegge for deg og du kan jobbe (altså DU er ikke syk) så har du krav på svangerskapspenger
 
Å HERREGUD det tenkte jeg ikkr på. Verdens beste unnskyldning!!!

Neineimei, det er IKKE verdens beste unnskyldning. Det man sier når man er en kvinne i sin beste alder som plutselig ikke kan drikke pga antibiotika er «jeg er gravid men det er fortsatt hemmelig.» :hilarious::p
 
Hahha har du testet?? Faen altså at man skal være hemmelig gravid i denne tida.

Ikke testet sjøl. Du vil nok ikke få noen «er du gravid eller???»-spørsmål, men tipper det er ganske mange som «tenker sitt» :p iallefall hvis du har endel kvinnelige kollegaer. er det mest litt yngre menn er det nok ikke like mange som tar den koblinga.

Utrolig vanskelig med denne tida av året og å holde det skjult ja. Man kan eventuelt bare bable i vei og late som man nipper av glasset også tømme ut litt innimellom, men vanskelig det også?

Jeg kan ikke på årets julebord uavhengig av egen graviditet, så jeg sniker meg unna:cool:
 
Fast jobb. Men kan ikke stå i jobben som gravid, og de har ikke mulighet til å tilrettelegge for meg... så jeg må ut i sv.sk.perm. i romjula... var tilbake fra forrige fødselsperm siste uka i januar i år... gruer meg litt til å ta den praten med sjefen nå... men det må gjøres om ikke altfor lenge, slik at hun får dekket opp stillingen min framover....

Nesten samme båt..tilbake i sept her og ble sykemeldt idag..litt flaut he he..i jobb i 2mnd..
søke om svangerskap penger etterhvert om.ikke jobben kan tilrettelegge denne gangen.og..
 
Back
Topp