Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er et kjipt utgangspunkt! Men forhåpentligvis går det bedre enn vi tror! Har dere tenkt noe på hvor lang permisjon dere skal ha? Vi tenker å dele det 50/50, så blir uansett ikke såå lenge borte fra jobb![]()

Forrige hadde kolikk i 7 mnd og roet seg kun på puppen. Det førte blant annet til barseldepresjon og sykmelding. Tar ikke noen sjanser denne gangen, så her er vi ganske standard, jeg får fellesperioden og han sine 15 pappaperm uker. Blir nok også noe ulønnetDet er et kjipt utgangspunkt! Men forhåpentligvis går det bedre enn vi tror! Har dere tenkt noe på hvor lang permisjon dere skal ha? Vi tenker å dele det 50/50, så blir uansett ikke såå lenge borte fra jobb![]()

I akkurat samme båt .. begynte i ny jobb nå i høst og hadde egentlig tenkt å vent litt med neste barn, men poff så hadde spira satt seg (trodde det skulle ta like lang tid som med storebror)Fast stilling her ja. Men helt ny i stillinga og solgte meg selv veldig på intervju. Også blir jeg preggers med en gang. Gruer meg til å fortelle sjefen

Herregud godt vi er flere altså. Så formen din er helt fin da?I akkurat samme båt .. begynte i ny jobb nå i høst og hadde egentlig tenkt å vent litt med neste barn, men poff så hadde spira satt seg (trodde det skulle ta like lang tid som med storebror)
Så kjenner litt på det å skal fortelle ny sjefen ståa .. men tror jeg skal prøve å vente til over ny året.. Så lenge jeg klarer å skjule det nå i julebord sesongen![]()
Fin å fin .. er kjempe trøtt hele tiden kjenner litt på kvalmen men ellers egentlig ganske greit.. men vet selv at blir det likt som med forrige svangerskap kan jeg ikke skjule det lenge for ble kjempe dårlig fra uke 8/9Herregud godt vi er flere altså. Så formen din er helt fin da?
Er blitt helt avhengig av lunch-tiden, får jeg ikke spist så blir jeg så dårlig. Så tenker å fortelle det i neste uke. Har TUL neste torsdag.

Mange gode grunner til og ikke drikke alkohol på julebord.I akkurat samme båt .. begynte i ny jobb nå i høst og hadde egentlig tenkt å vent litt med neste barn, men poff så hadde spira satt seg (trodde det skulle ta like lang tid som med storebror)
Så kjenner litt på det å skal fortelle ny sjefen ståa .. men tror jeg skal prøve å vente til over ny året.. Så lenge jeg klarer å skjule det nå i julebord sesongen![]()

At du er gravid skal ikke ha noe å si for stillingen din.. har selv prøve tid til mars men kan ikke bli sagt opp pga graviditet.. begynte selv før bare 2 mnd sidenJeg startet i ny jobb for 4 uker siden, fast stilling. Er fortsatt i prøvetid frem til April, så håper jo at evt. Svangerskap ikke blir sett på som negativt
Jeg er der jo for å bli, så regner med at det går fint![]()
Er jo den som vanligvis drikker å kjenner personalet godt selv om det er ny jobbMange gode grunner til og ikke drikke alkohol på julebord.Alt fra ikke liker siden det er ny jobb
![]()
kommer til å være venner fra andre arbeidsplasser også så kjenner litt på å klare holde det skult At du er gravid skal ikke ha noe å si for stillingen din.. har selv prøve tid til mars men kan ikke bli sagt opp pga graviditet.. begynte selv før bare 2 mnd siden![]()

Neida den skjønner jeg godt sitter litt med samme tankene.. men skal si som jeg har lest her tidligere.. arbeidsgiver må da bare skjønne at kvinner kan bli gravide, er jo det vi biologisk er laget forJa, det er godt å høre
Er ikke redd for stillingen, men skjønner jo at det kan bli belastende for dem at jeg plutselig blir gravid og snart borte et år![]()
så de får bare stå i det til vi er tilbake 
Neida den skjønner jeg godt sitter litt med samme tankene.. men skal si som jeg har lest her tidligere.. arbeidsgiver må da bare skjønne at kvinner kan bli gravide, er jo det vi biologisk er laget forså de får bare stå i det til vi er tilbake
![]()

Samme her skal ikke bli flere så lenge denne spira sitterDet er sant
Blir siste ungen her nå så er ferdig etter nestemann![]()
å trives så i jobben så kjenner det skal bli kjedelig å være borte så lenge .. men kommer sterkere tilbake Samme her skal ikke bli flere så lenge denne spira sitterå trives så i jobben så kjenner det skal bli kjedelig å være borte så lenge .. men kommer sterkere tilbake
![]()

Hva med å kjøpe alkoholfri vin og Helle på ei tom vinflaskeEr jo den som vanligvis drikker å kjenner personalet godt selv om det er ny jobbkommer til å være venner fra andre arbeidsplasser også så kjenner litt på å klare holde det skult
![]()
Dette gjorde jeg sist vinkveld med en venninne og funket supert. Hadde alkoholfri øl ogsåHva med å kjøpe alkoholfri vin og Helle på ei tom vinflaskeeller bytte etiketten