Jobb

Jeg har ikle sagt noe enda. Jeg er midt i overgangen for en ny stilling og skal i samtale med konsernsjefen på onsdag, så jeg får høre hva han sier først tror jeg :) det blir en bedre stilling i forhold til Evt å være i jobb hele svangerskapet da. Og hvis jeg skal være der jeg er så er det visse oppgaver jeg ikke kan gjøre i forhold til stråling å tunge løft :)
Da må det jo være bedre med den nye stillingen da:) både for deg og konsernet :)

Jeg er faktisk midt oppi en intervjurunde for ny jobb... Men sist jobbet jeg nesten til siste liten så tror det skal gå bra. Har litt dårlig samvittighet da men har liksom ikke rukket å få ny jobb siden jeg mistet den jeg hadde før jeg fødte i januar-15.
Det var jeg også i forrige svangerskap,rakk akkurat å jobbe seks mnd før jeg gikk ut i permisjon :woot: da grua jeg meg til å fortelle det til sjefen da, men det var jo ikke noe å grue seg for. Sjefen ble glad på mine vegne. Og som hun selv sa at når hun ansatte jenter i en viss alder måtte hun jo regne med at de ble gravide en eller annen gang;)

Må nok si noe snart. Kvalm som fy idag, kom snikende i helga. Heldigvis ingen spying enda. Har ikke gjort stort idag, slitsomt å sitte foran dataen. Noen som har råd? Skal til legen på fredag☺

Trenger heldigvis ikke spesielle tiltak fra jobben så har ikke sagt noe, tenker de får vite det før vi legger det ut på facebook :)
De setter nok pris på å få vite det av deg ja ;) hihi! Men når du ikke trenger noe spesiell tilrettelegging er det jo ingen hast :)

Vi er også får få på jobb, har i tillegg vært sykemeld i en evighet pga ryggen! Har akuratt begynt å jobbe litt igjen :) Så gruer jeg til fortelle og graviditeten siden jeg ikke her peil hvordan det kommer til å gå i forhold til ryggen da jeg blir større :p
Får krysse fingrene for at det går bra med ryggen :)

Må nok si noe snart. Kvalm som fy idag, kom snikende i helga. Heldigvis ingen spying enda. Har ikke gjort stort idag, slitsomt å sitte foran dataen. Noen som har råd? Skal til legen på fredag☺
Ingefærte er ett kjerringråd mot kvalme. Eller seaband(fåes på apotek)

De setter nok pris på å få vite det av deg ja ;) hihi! Men når du ikke trenger noe spesiell tilrettelegging er det jo ingen hast :)
Er virkelig ingen hast så ganske deilig.
Når ei kollega er i permisjon, ei anna 18 uker på vei også nå meg så føler jeg for å vente til vi er over 12 uker ihvertfall :)

Jeg har sagt det til sjefen ettersom vi har smitte på jobb. Ellers vet ingen det med mindre de har overhørt meg på tlf. Tror jeg venter med å det til det blir synlig eller eventuelt til uke 12 ca. Vil i alle fall være på tul først så jeg vet om det er liv eller ikke i knøttet:p

Nevnt det til et par på jobben, prøver å utsette å fortelle det til sjefen til neste uke - men ryktene går fort så kan hende sjefen finner det ut før jeg må fortelle det i neste uke.... Er bare 4+2 i dag så er så nytt at jeg kunne godt tenkt meg å vente litt lenger - men arbeidet mitt gjør at jeg må fritas fra noen oppgaver...

Hadde drøyd den en stund jeg også hvis det ikke var for at jeg ikke må omplasseres. Føler egentlig for å holde det for oss selv en stund til. Sjefen er heldigvis veldig real, men kan ikke noe for at jeg gruer meg litt alikevel;) får prøve igjen på onsdag;)

Da må det jo være bedre med den nye stillingen da:) både for deg og konsernet :)

Ja det er jo klart :D men vil ikke at det skal være grunnlaget for å få stillingen. Så ikke folk skal kunne si at jeg brukte det for å få den. Det er en høyere stilling, så vil for min egen del også vite at det er pga innsatsen min og ikke fordi det er det beste på en måte ;)

Jeg sa det tidlig på den ene jobben, de trenger å ansette flere vikarer siden jeg har så mange forskjellige arbeidsoppgaver, og vi trenger generelt en ekstra vikar i tilfelle sykdom så vi får fått litt fortgang i prosessen... Den andre er jeg kun tilkallingsvikar og har nevnt det til et par kolleger allerede..

Satser på at magen holder seg sånn at den kan skjules og at ikke kvalmen blir værre enn nå. Satser på uke 12-14 engang. Skal iallfall være sikker på at det går veien :) Ingen arbeidsoppgaver jeg må fritas for og regner med at sjefen bare blir glad - barnekjær også på ansattes vegne :)

Har sagt ifra allerede, vært så sliten og uggen på ettermiddagene de siste par ukene at jeg syntes det var greit de fikk vite grunnen til det og at det kan hende at det varer en stund.

Ja det er jo klart :D men vil ikke at det skal være grunnlaget for å få stillingen. Så ikke folk skal kunne si at jeg brukte det for å få den. Det er en høyere stilling, så vil for min egen del også vite at det er pga innsatsen min og ikke fordi det er det beste på en måte ;)
Ja det skjønner jeg veldig godt! :) blir spennende da:)

Jeg sa det tidlig på den ene jobben, de trenger å ansette flere vikarer siden jeg har så mange forskjellige arbeidsoppgaver, og vi trenger generelt en ekstra vikar i tilfelle sykdom så vi får fått litt fortgang i prosessen... Den andre er jeg kun tilkallingsvikar og har nevnt det til et par kolleger allerede..
Jeg må erstattes helt etterhvert så må si det snart. Så sjefen får fundert på hva hun skal gjøre med stillingen min. Det er I tilegg to til som er gravide nå, så det blir mye ekstra for sjefen å styre med nå...

Nevnt det til et par på jobben, prøver å utsette å fortelle det til sjefen til neste uke - men ryktene går fort så kan hende sjefen finner det ut før jeg må fortelle det i neste uke.... Er bare 4+2 i dag så er så nytt at jeg kunne godt tenkt meg å vente litt lenger - men arbeidet mitt gjør at jeg må fritas fra noen oppgaver...
Jungeltelegrafen er virkelig undervurdert:happy::shifty:

Har sagt ifra allerede, vært så sliten og uggen på ettermiddagene de siste par ukene at jeg syntes det var greit de fikk vite grunnen til det og at det kan hende at det varer en stund.
Kjenner kvalmen kommer snikende her nå så får vel bare hive meg i det. Jeg tenker å si det til sjefen først. Sier jeg noe til kollegaene mine vet vel hele avdelingen og litt til det før dagen er omme; )

Satser på at magen holder seg sånn at den kan skjules og at ikke kvalmen blir værre enn nå. Satser på uke 12-14 engang. Skal iallfall være sikker på at det går veien :) Ingen arbeidsoppgaver jeg må fritas for og regner med at sjefen bare blir glad - barnekjær også på ansattes vegne :)
Da er det bare å vente:) ville ikke ha sagt noe jeg heller før rundt uke 12 hvis det ikke var pga tilrettelegging :)

Jeg har sagt det til sjefen ettersom vi har smitte på jobb. Ellers vet ingen det med mindre de har overhørt meg på tlf. Tror jeg venter med å det til det blir synlig eller eventuelt til uke 12 ca. Vil i alle fall være på tul først så jeg vet om det er liv eller ikke i knøttet:p
Æææ.. best å holde seg unna smitten ja:)

Back
Topp