Har dere sagt ifra på jobben enda? Jeg må snart gjøre det for å få tilrettelegging og kan ikke si jeg gleder meg akkurat. Har bare vært tilbake noen uker etter forrige permisjon xsmile8
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gruer meg litt til å si det, men det er ikke fordi jeg ikke tror de blir glade på mine vegne. Det er mer fordi vi er litt lite folk her som det er så det å miste noen kan være litt krise...
Vi er også lite folk pga nedbemanning, og jeg har akkurat byttet stilling...
Er det noen som vet hva man har rett på i forhold til legetimer og sånt? Jeg har konstant dårlig samvittighet bare jeg må en svipptur til legen, og synes det er greit å vite hva man faktisk har rett på. Har vært en del fravær fordi vi har måtte ha minst en halv dag fri for hver inseminasjon (fire ganger) pluss fri til UL for hvert forsøk osv.
Man har krav på fri i fht kontroller, i vår personalhåndbok står det så lenge det ikke kan legges utenfor arb.tid - noe som er vanskelig når man jobber 8-4 hvertfall![]()
Takk for svarDet er noe som justeres i personalhåndbok, altså? Da får jeg ta en titt der
![]()

Usj..... De blir nok ikke sure , men føler veldig på det. Skaper så mye bryderi; )Er i samme situasjon. Har så vidt kommet tilbake fra permisjon føler jeg. Men jeg har sagt ifra til de fleste da, fordi det er så mange oppgaver jeg ikke kan gjøre.
Lykke til! Håper ikke de blir sure eller noe, men det har de uansett ingenting med![]()
Nei, det er jo i grunn bare tull å grue seg men...lettere sagt enn gjortHar bare sagt det til en kollegagruer meg litt til å si det, men vet ikke helt hvorfor...

Det ordner seg jo alltids, men man føler jo litr på detHar ikke sagt det til noen på jobb enda. Tenker å holde det skult til vi skal til Hong Kong i midten av mars. Da tror jeg nesten jeg må si det siden jeg sikkert er mer trøtt enn vanlig, ikke drikker og har et litt annerledes syn på mat jeg ikke helt vet hva er
Gruer meg litt til å si det, men det er ikke fordi jeg ikke tror de blir glade på mine vegne. Det er mer fordi vi er litt lite folk her som det er så det å miste noen kan være litt krise...