Jobb

Trultemor87

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Har dere sagt ifra på jobben enda? Jeg må snart gjøre det for å få tilrettelegging og kan ikke si jeg gleder meg akkurat. Har bare vært tilbake noen uker etter forrige permisjon xsmile8

Er i samme situasjon. Har så vidt kommet tilbake fra permisjon føler jeg. Men jeg har sagt ifra til de fleste da, fordi det er så mange oppgaver jeg ikke kan gjøre.

Lykke til! Håper ikke de blir sure eller noe, men det har de uansett ingenting med ;)

Har bare sagt det til en kollega :) gruer meg litt til å si det, men vet ikke helt hvorfor...

Har ikke sagt det til noen på jobb enda. Tenker å holde det skult til vi skal til Hong Kong i midten av mars. Da tror jeg nesten jeg må si det siden jeg sikkert er mer trøtt enn vanlig, ikke drikker og har et litt annerledes syn på mat jeg ikke helt vet hva er;)
Gruer meg litt til å si det, men det er ikke fordi jeg ikke tror de blir glade på mine vegne. Det er mer fordi vi er litt lite folk her som det er så det å miste noen kan være litt krise...

Jeg har ikle sagt noe enda. Jeg er midt i overgangen for en ny stilling og skal i samtale med konsernsjefen på onsdag, så jeg får høre hva han sier først tror jeg :) det blir en bedre stilling i forhold til Evt å være i jobb hele svangerskapet da. Og hvis jeg skal være der jeg er så er det visse oppgaver jeg ikke kan gjøre i forhold til stråling å tunge løft :)

Jeg er faktisk midt oppi en intervjurunde for ny jobb... Men sist jobbet jeg nesten til siste liten så tror det skal gå bra. Har litt dårlig samvittighet da men har liksom ikke rukket å få ny jobb siden jeg mistet den jeg hadde før jeg fødte i januar-15.

Trenger heldigvis ikke spesielle tiltak fra jobben så har ikke sagt noe, tenker de får vite det før vi legger det ut på facebook :)

Gruer meg litt til å si det, men det er ikke fordi jeg ikke tror de blir glade på mine vegne. Det er mer fordi vi er litt lite folk her som det er så det å miste noen kan være litt krise...

Vi er også lite folk pga nedbemanning, og jeg har akkurat byttet stilling...

Vi er også lite folk pga nedbemanning, og jeg har akkurat byttet stilling...

Vi er også får få på jobb, har i tillegg vært sykemeld i en evighet pga ryggen! Har akuratt begynt å jobbe litt igjen :) Så gruer jeg til fortelle og graviditeten siden jeg ikke her peil hvordan det kommer til å gå i forhold til ryggen da jeg blir større :p

Jeg vet virkelig ikke når jeg skal si noe. Jeg har vel egentlig tenkt til å vente til uke 12, men samtidig har jeg bare lyst til å brøle det ut nå. Jeg er veldig sikker på at de kommer til å bli glad på mine vegne, så sånn sett er det jo greit :)

Gruer meg til å fortelle det! Jeg er i permisjon nå og kommer ikke til å jobbe noe mer enn ca 3 måneder før jeg skal ut i neste permisjon!
Gruer meg fordi jeg vet at det er mye å gjøre, lite folk og hun som er vikar for meg nå skal ha baby selv i juni så de må finne noen nye.. På grunn av dette kommer jeg til å fortelle det tidlig men ikke før uke 12 og tidlig ul.

Er det noen som vet hva man har rett på i forhold til legetimer og sånt? Jeg har konstant dårlig samvittighet bare jeg må en svipptur til legen, og synes det er greit å vite hva man faktisk har rett på. Har vært en del fravær fordi vi har måtte ha minst en halv dag fri for hver inseminasjon (fire ganger) pluss fri til UL for hvert forsøk osv.

Er det noen som vet hva man har rett på i forhold til legetimer og sånt? Jeg har konstant dårlig samvittighet bare jeg må en svipptur til legen, og synes det er greit å vite hva man faktisk har rett på. Har vært en del fravær fordi vi har måtte ha minst en halv dag fri for hver inseminasjon (fire ganger) pluss fri til UL for hvert forsøk osv.

Man har krav på fri i fht kontroller, i vår personalhåndbok står det så lenge det ikke kan legges utenfor arb.tid - noe som er vanskelig når man jobber 8-4 hvertfall :)

Man har krav på fri i fht kontroller, i vår personalhåndbok står det så lenge det ikke kan legges utenfor arb.tid - noe som er vanskelig når man jobber 8-4 hvertfall :)

Takk for svar :) Det er noe som justeres i personalhåndbok, altså? Da får jeg ta en titt der :)

Hadde tenkt til å si det i dag, men feiga ut:angelic: ;) tror absolutt ikke sjefen blir sint, så er bare tull å grue seg. Men jeg rakk bare å jobbe 6 mnd før jeg gikk ut I permisjon forrige gang. Og nå har jeg akkurat kommet tilbake og er gravid igjen. Jeg må bytte avdeling så skaper mye problemer sånn sett for sjefen; ) :p føler meg som en skikkelig dårlig ansatt ;) hoff og hoff! :nailbiting:

Er i samme situasjon. Har så vidt kommet tilbake fra permisjon føler jeg. Men jeg har sagt ifra til de fleste da, fordi det er så mange oppgaver jeg ikke kan gjøre.

Lykke til! Håper ikke de blir sure eller noe, men det har de uansett ingenting med ;)
Usj..... De blir nok ikke sure , men føler veldig på det. Skaper så mye bryderi; )

Har ikke sagt det til noen på jobb enda. Tenker å holde det skult til vi skal til Hong Kong i midten av mars. Da tror jeg nesten jeg må si det siden jeg sikkert er mer trøtt enn vanlig, ikke drikker og har et litt annerledes syn på mat jeg ikke helt vet hva er;)
Det ordner seg jo alltids, men man føler jo litr på det :)

Back
Topp