Jobb

Håper jeg kan vente til etter uke 12, det er 20 mars(palmesøndag) og siden vi skal bort i påsken venter jeg nok til uken etter, da er jeg jo passert 13 uker :D

Jeg skal begynne å jobbe fult nå etter nesten 1 år sykemeldt pga rygg smerter :( så venter nok så lenge som mulig med å fortelle det :p

Nå har jeg sagt ifra på jobb :) var skikkelig skummelt, men har vært så surrete og dårlig i det siste, så jeg tenkte det var like greit å si det til min leder. Hun ble kjempe glad og syntes det bare var utrolig koselig at jeg har blitt gravid. Så det gikk heldigvis veldig bra :D

Nå har jeg sagt ifra på jobb :) var skikkelig skummelt, men har vært så surrete og dårlig i det siste, så jeg tenkte det var like greit å si det til min leder. Hun ble kjempe glad og syntes det bare var utrolig koselig at jeg har blitt gravid. Så det gikk heldigvis veldig bra :D
Så hyggelig å høre at det gikk så bra :)

Eg har ikkje sagt da endo, men tenke dei får veta da kjapt ette ul neste veka.. :) men da e kun fordi eg ikkje vil at fleire ska komma meg i "forkjøpet" ..:)) heh.. trur da allerede e to stk so har termin høst, og fleire som e "aktuelle kandidata" ;) .. og med ein relativt liten barnehage med 25 ansatte trur eg ikkje sjefen blir serli gla når eg fortelle min nyhet ..:p Men sio dei allerede ska ha intervju for dei to andre e jo sånn sett ballen allerede i gong!;) heh.. :p

Sa det idag. Har veldig godt forhold til sjefen, og snakker veldig åpent med henne. Hun visste at vi holdt på med IVF nå, så følte det var naturlig å fortelle at vi hadde lyktes :)

Back
Topp