Jobb status nå da damer?

Ble 100% sykmeldt 6 mai etter å ha vært 50% sykmeldt 2 måneder ca, pga bekkenløsning og kynnere som ble sterkere mens jeg jobbet..

Sjukmeldt 100 % bekkenløsning, nålene hos jordmor har holdt det i sjakk men nå hjelper dem ikke no særlig lengre:(

Jobber 100% men lurer på om jeg må be om litt sykemelding nå for det funker så dårlig hjemme! Får ikke gjort noe jeg er bare trøtt sur og grinete :( stakkars de som er rundt meg :(

Hvordan gå frem om man tror man kan ha bekkenløsning? Legen først?
Har den siste uka nå hatt mer og mer vondt.. Og nå har jeg vondt nesten hele tiden, går rundt som ei gammal kjærring :(

Har den siste uka nå hatt mer og mer vondt.. Og nå har jeg vondt nesten hele tiden, går rundt som ei gammal kjærring :(

Legen ja. De kan gi henvisning videre og evnt sykemld om det er nødvendig;)

Offda :( så kjedelig.
Jeg dro rett til kiro, da trenger du ingenting. Du kan også dra rett til manuellterapeut uten henvisning. Skal du til fysio må du bli henvist av lege eller en med henvisningsrett som de over.
Dersom du har helseforsikring som dekker bekkenløsning kan det også være verdt å sjekke ut.

Masse god bedring :)

Time hos legen ja :)
Legen ja. De kan gi henvisning videre og evnt sykemld om det er nødvendig;)
Offda :( så kjedelig.
Jeg dro rett til kiro, da trenger du ingenting. Du kan også dra rett til manuellterapeut uten henvisning. Skal du til fysio må du bli henvist av lege eller en med henvisningsrett som de over.
Dersom du har helseforsikring som dekker bekkenløsning kan det også være verdt å sjekke ut.

Masse god bedring :)

Takktakk, får vente til mandag og se :)
Er bortreist, så får vel gjort lite nå :p

Jobber fortsatt 100 % og det går veldig bra Men går snart ut i ferie for så å gå rett ut i perm! Så ikke så lenge igjen.. Blir rart, men også godt med fri

På jobb igjen 100% etter 4 ukers sm- men må se an formen fremover. Legen på mandag så får høre med legen da :) sliter fortsatt med kvalme og oppkast morning/kveld.. Mulighet for hjemmekontor da, men fortsatt slitsomt :p

Da var jeg plutselig nede i 80% jobb frem til permisjon pga bekkenet. Er jo bare 1,5 time mindre jobb pr dag, men håper det hjelper på :)
Om ikke må jeg ned enda mer...

Og plutselig var jeg sykemeldt 30% fra min 80% stilling i barnehagen. Pga ekstra slag på hjertet, så ville legen at jeg begynte å ta det med ro.

Fortsatt i full jobb - har utrolig nok masse energi, og er i god form. Vært syk med feber denne uken, så har ikke trent og tatt det litt roligere, men det er jo pga feber, ikke graviditet. 34+2 i dag. Begynner å tro på at jeg kan være i full aktivitet frem til ting skjer :)

60% sm.. Merker at jeg trenger litt tid når 2-åringen er i bhg til å slappe av.. Sliter med bekken og pust.. Føler at jeg aldri får trukket nok luft..

Tror d blir sykemelding fra neste uke... Takler dårlig turnuslivet nå, mye sein-tidlig-sein-tidlig... Blir litt for mye med 100% i tillegg til aktiv toåring og mann på sjøen

Jobber 100% fremdeles, uke 31 nå. Håper det betyr at det vil gå bra helt til slutten :)

Back
Topp