Gravid med Gravøren!
Elsker forumet
Jobber 100% enda her.. Men har jo heldigvis en del fri fremover..
Kan jeg spør hva du også jobber med? Flott at flere av dere klare 100% i jobb enda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber 100% enda her.. Men har jo heldigvis en del fri fremover..
Kan jeg spør hva du også jobber med? Flott at flere av dere klare 100% i jobb enda!
Hva jobber du med da?
Ikke alltid jeg har ekstrem bekkenløsning og burde egentlig ikke jobbe 100%(men gjør det allikevel fordi jeg er en arbeidsnarkoman ) men får like vondt av å sitte på kontorstolen som når jeg vasker huset eller er ute å går. Så tror det kommer helt ann på formJeg er rådgiver, så sitter på kontor.. Skjønner jo at det er en stor fordel fremfor de som har fysisk krevende jobber
Ikke alltid jeg har ekstrem bekkenløsning og burde egentlig ikke jobbe 100%(men gjør det allikevel fordi jeg er en arbeidsnarkoman ) men får like vondt av å sitte på kontorstolen som når jeg vasker huset eller er ute å går. Så tror det kommer helt ann på form
Hurra! Har fått innvilga støttetimer nå. Sånn der "skulder ved skulder"...skulle jo egentlig hatt det for lenge siden, men det ble søkt om det litt vel seint! 78timer jeg kan fordele utover de 22 jobbdagene jeg har igjen
Kanskje jeg klarer 100% resten av tia og da..
Så bra! Bedre sent enn aldri