Jobb status nå da damer?

Er 100% sykemeldt..vært det siden 15 mars..veldig smerter i rygg og bekkenet..gleder meg til å bli ferdig med å være gravid☺

100% sykemeldt frem til permisjon. Var i så fin form og gleda meg til å jobbe tiden ut!
Fikk ett realt sjokk da jeg blei lagt inn med rier og kort livmorhals.. Lange dager hjemme nå

Jobber 60% nå, men dersom de ikke tilrettelegger for meg, må jeg redusere enda mer.

50 prosent sykemeldt en stund nå pga høyt blodtrykk. Blir det resten av svangerskapet. Kan ikke være helt borte fra jobb da jeg er selvstendig næringsdrivende.

Jeg er rådgiver, så sitter på kontor.. Skjønner jo at det er en stor fordel fremfor de som har fysisk krevende jobber :)
Ikke alltid ;) jeg har ekstrem bekkenløsning og burde egentlig ikke jobbe 100%(men gjør det allikevel fordi jeg er en arbeidsnarkoman :P) men får like vondt av å sitte på kontorstolen som når jeg vasker huset eller er ute å går. Så tror det kommer helt ann på form :)

Ikke alltid ;) jeg har ekstrem bekkenløsning og burde egentlig ikke jobbe 100%(men gjør det allikevel fordi jeg er en arbeidsnarkoman :p) men får like vondt av å sitte på kontorstolen som når jeg vasker huset eller er ute å går. Så tror det kommer helt ann på form :)

Ja, det er sant. Sliter man med bekken eller rygg så er jo ikke en kontorstol det beste.. Jeg er bare evig glad for at jeg kan være så frisk og rask gjennom hele svangerskapet!

Jeg har fire uker ferie fram til permisjonen jeg, bare denne ukene igjen på jobb så blir ddt ikke mer jobbing på leenge. Merkelig å tenke på synes jeg.

Jobber 40% Det holder til meg... Bekkenløsning her :( Så da ble det vanskelig med småbarnsavd. Men bare 4 og en halv uke igjen til permisjon, gleder meg til det.

Har arbeidet 50% siden uke 22 med bekkenløsning... ble sykemeldt 100% fra idag av (32+3) pga. bekkenplager og vekstavvik hos barnet :( De siste ukene på jobb har det fungert dårlig med det høye tempoet vi holder på småbarnsavdelingen.... Blir nok noen lange dager hjemme de neste ukene, men gleder meg til snuppa kommer:rolleyes:

Har bare 25% stilling, men jobber iallefall de prosentene ;) ellers studerer jeg to separate studier ved siden av, så har nok å henge fingrene i! Formen er ganske god, så jeg har mye å være takknemlig for :) det er jo håpløst å bli sykmeldt som student, så jeg er veldig glad for at jeg slipper det..

Hurra! Har fått innvilga støttetimer nå. Sånn der "skulder ved skulder"...skulle jo egentlig hatt det for lenge siden, men det ble søkt om det litt vel seint! 78timer jeg kan fordele utover de 22 jobbdagene jeg har igjen :)
Kanskje jeg klarer 100% resten av tia og da..

Hurra! Har fått innvilga støttetimer nå. Sånn der "skulder ved skulder"...skulle jo egentlig hatt det for lenge siden, men det ble søkt om det litt vel seint! 78timer jeg kan fordele utover de 22 jobbdagene jeg har igjen :)
Kanskje jeg klarer 100% resten av tia og da..

Så bra! Bedre sent enn aldri :-)

Hadde siste jobbedag 2.mai. Gått ut i 100% svangerskapspenger pga bekkenløsning og kynnere når jeg går. Er sykepleier.

Har vært sykemeldt en stund nå på grunn av kraftig bekkenløsning. (jobbet som helsefagarbeider å det bli for tungt :()
Så det er veldig kjipt. får ikke til å lage middag engang uten å få vondt i bekkenet. men ellers er formen bra så klager ikke :happy:
så blir det greit å gå ut i permisjon i juni :thumleft

Back
Topp