Jobb status nå da damer?

Er 100% sykemeldt. Vært det siden februar 2013 :( Fikk diagnosen kronisk bekkenleddsyndrom etter forrige svangerskap :(
 
Ojdå hvor gale er det? Krykker? Jammen tøff som satt igang en ny runde da:)
Ja, det er ganske kjipt. Ble sykemeldt pga bekkenet sist svangerskap i uke 11, begynte da med krykker. Fikk tett oppfølging av lege og fysio. Etter fødsel ble det bedre en stund (mens jeg ammet), og så var det utfor igjen.
Har vært, og skal etter fødsel, på et rehabiliteringssenter for nakke,rygg og bekken. Det blir et tre ukers opphold med egen fysio og tilrettelegging. Har vært i kontakt med nav som ser for seg en mulig omskolering etterhvert.

Har krykkene tilgjengelig hele tiden, bruker de ofte på ettermiddag/kveldene.

Jeg har PCOS, så vi var sjeleglad for at vi klarte å bli gravid i det hele tatt :)
Og uansett smerter, så er det definitivt verdt det!! ❤️
Men dette blir siste :p
 
Ja, det er ganske kjipt. Ble sykemeldt pga bekkenet sist svangerskap i uke 11, begynte da med krykker. Fikk tett oppfølging av lege og fysio. Etter fødsel ble det bedre en stund (mens jeg ammet), og så var det utfor igjen.
Har vært, og skal etter fødsel, på et rehabiliteringssenter for nakke,rygg og bekken. Det blir et tre ukers opphold med egen fysio og tilrettelegging. Har vært i kontakt med nav som ser for seg en mulig omskolering etterhvert.

Har krykkene tilgjengelig hele tiden, bruker de ofte på ettermiddag/kveldene.

Jeg har PCOS, så vi var sjeleglad for at vi klarte å bli gravid i det hele tatt :)
Og uansett smerter, så er det definitivt verdt det!! ❤️
Men dette blir siste :p

Tøff er du iallefall! Lykke til med fødsel, rehab og videre på vegen:)
 
Fortsatt presser jeg meg til 100% men en mnd til ferie så ser lys i tunnelen :)
 
Back
Topp