Jentenavn

Nora89

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Trenger jentenavn inspirasjon! Så ønsker å høre deres favoritter :D

Vi har snakket om Marie, Emma og Vilde.
Men å finne jentenavn har vært veldig vanskelig! :) Men tror vi har bestemt oss nå ;)

Min absolutte favoritt vil jeg ikke røpe enda, i tilfelle vi får jente selv :p Men jeg liker Mathilde, Sara, Tuva, Tirill, Ella, Elia, Eleah, Nikoline/Nikoleah, Josefine, Olivia, Erle, Isabelle, Mie..

Jenta vår på 3 år heter Thale, og jenta vår i magen skal hete Ellie :) Ellers syns jeg Fride, Ronja, Frida, Sigrid er fine. :)

Tomine hadde vi valgt ut vis det var jente <3
Ellers så har jeg falt helt pladask for tilje <3

Jeg liker Olivia, Tiril, Vilde, Eveline, Hannah, Signe :) !!

Vi har ikke valgt navn enda... Men regner med å ha navnet klart om en mnds tid ;)

Jenta mi heter Sara Josefine. Syns det er vanvittig vanskelig å finne noe som passer. Men generelt så liker jeg: Pernille, Adelen, Pauline, Isabella, Madelen, Maja, Lina, Sofie, Sophia, Ida, Aurora ..

Jeg liker Tilde veldig godt, men har ei venninne med ei jente som heter det, så det føler ikke jeg at vi kan bruke. Og odelia, men en i klassen min fikk nettopp ei jente som heter det. Nurket vårt er Nova foreløpig, og det er så spesielt at det ikke er så mange som liker tror jeg. Men vi liker det jo. :) Ellers har vi Amalie, Andrea, Frida, Vilde, Thale, Tuva, Adele, Maya og Alida på lista som jeg kommer på nå. Navn er vanskelig valg da!

Vi vurderer b.l.a Oda, Liv, Live, Viola:)
Jeg tror jeg liker Live best, men mannen er ikke like fan! Sier han bare tenker på Live Nelvik når han hører navnet:D Syns ho er søt jeg da;)

Vi vurderer b.l.a Oda, Liv, Live, Viola:)
Jeg tror jeg liker Live best, men mannen er ikke like fan! Sier han bare tenker på Live Nelvik når han hører navnet:D Syns ho er søt jeg da;)
Mannen har sagt Live i mange år, men det er altfor likt mitt navn:p veldig fint da:)

Mannen har sagt Live i mange år, men det er altfor likt mitt navn:p veldig fint da:)
Første gangen jeg hørte det navnet var da jeg så et barnetb som het Lillys butikk, da jeg var liten. Der var det ei lita jente som het det, og jeg husker at jeg syns navnet var så fint, og jenta var så søt:) Så da vi skulle tenke på jentenavn så kom Live opp ganske kjapt fra meg. Alltid likt det siden den gang:) Og Alina som jeg skrev over,, som jeg syns er fint, blir kanskje ikke like aktuelt da der egentlig og er ganske likt mitt eget. Får se:) Vet jo ikke om vi får jente enda heller:D

Første gangen jeg hørte det navnet var da jeg så et barnetb som het Lillys butikk, da jeg var liten. Der var det ei lita jente som het det, og jeg husker at jeg syns navnet var så fint, og jenta var så søt:) Så da vi skulle tenke på jentenavn så kom Live opp ganske kjapt fra meg. Alltid likt det siden den gang:) Og Alina som jeg skrev over,, som jeg syns er fint, blir kanskje ikke like aktuelt da der egentlig og er ganske likt mitt eget. Får se:) Vet jo ikke om vi får jente enda heller:D
Fine begge to:-) men begge er for like mitt:p hehe. Greit å tenke litt navn selvom man ikke vet kjønn da:) mannen liker også veldig godt sophie/sophia, men det er på topplisten i nesten alle land virker det som.. veldig fint, så skjønner jo det igrunn:p

Fine begge to:) men begge er for like mitt:p hehe. Greit å tenke litt navn selvom man ikke vet kjønn da:) mannen liker også veldig godt sophie/sophia, men det er på topplisten i nesten alle land virker det som.. veldig fint, så skjønner jo det igrunn:p
Ja, det er og fint!:) Mannen vil mest bruke Viola tror jeg, siden hans farmor heter det til mellomnavn. Men jeg kan ikke no for det, jeg tenker bare at det rimer på Biola, og da stopper det litt for meg dessverre.. Live Viola, går det an? Eller litt keitete?

Akkurat funnet ut av det?
Ja, for ein mnd sidan fekk vi vite at det var gut. Var så sikker på at det var jente og ei lita Alina i magen min ;-) Men storesøstrene jubla for gut på vei, og han har no fått ei skikkelig gutenavn :-D

Back
Topp