Da ble jeg litt nysgjerrig på navnet..?Ja, for ein mnd sidan fekk vi vite at det var gut. Var så sikker på at det var jente og ei lita Alina i magen min ;-) Men storesøstrene jubla for gut på vei, og han har no fått ei skikkelig gutenavn :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ble jeg litt nysgjerrig på navnet..?Ja, for ein mnd sidan fekk vi vite at det var gut. Var så sikker på at det var jente og ei lita Alina i magen min ;-) Men storesøstrene jubla for gut på vei, og han har no fått ei skikkelig gutenavn :-D
Viola er fint det daJa, det er og fint!Mannen vil mest bruke Viola tror jeg, siden hans farmor heter det til mellomnavn. Men jeg kan ikke no for det, jeg tenker bare at det rimer på Biola, og da stopper det litt for meg dessverre.. Live Viola, går det an? Eller litt keitete?
Siste gullet vårt skal heite Noah <3Da ble jeg litt nysgjerrig på navnet..?
Nei det er jo sant daViola er fint det dahehe biola hadde jeg ikke tenkt på
hvis dere syns det er en fin kombinasjon så er det bare å bruke det da
jeg sliter ikke med å si det, men mulig det er vanskelig for barn å si. Men det er det jo mange navn som er
man trenger jo ikke si begge navna hele tiden heller?
Første gangen jeg hørte det navnet var da jeg så et barnetb som het Lillys butikk, da jeg var liten. Der var det ei lita jente som het det, og jeg husker at jeg syns navnet var så fint, og jenta var så søtSå da vi skulle tenke på jentenavn så kom Live opp ganske kjapt fra meg. Alltid likt det siden den gang
Og Alina som jeg skrev over,, som jeg syns er fint, blir kanskje ikke like aktuelt da der egentlig og er ganske likt mitt eget. Får se
Vet jo ikke om vi får jente enda heller
![]()
Jaa, det var innmari koselig!!Åh, Lillys Butikk, det var jo så koselig![]()