Jente og gutte navn.

En tråd i 'Februar 2016' startet av Leniiis, 16 Jul 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Anki89 Elsker forumet Oktobermirakler 2013

Emrik var veldig fint :)

2. Anki89 Elsker forumet Oktobermirakler 2013

Sønnen min heter Liam :).
    Hadde det vært opp til meg blir nestemann Adele eller Lucas. Så har jeg ett guttenavn til som jeg elsker, men det holder jeg foreløpig for meg selv :)

3. Augustmamma13 Flørter med forumet

Einar, Ellisiv, Hjalmar og Iben er favorittene så langt :)

• Liker Liker x 1
  4. Karma27 Forumet er livet

Even er fint :)

5. Her er jentenavn klart. Men guttenavn er et diskusjonstema :p der klarer vi ikke bli enige, mannen er sta og liker jo absolutt ingen :eek: Så tror d kan ta tid før vi blir enig der om d er gutt :p men følelsen sier det er jente da :p

6. Mom27 Flørter med forumet

Emil, Elias, Eirik, Eivind og Einar:)

7. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Iben altså, så vakkert at jeg får frysninger :p Det er på toppen her og!

• Liker Liker x 1
  8. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Er det kleint om man velger samme forbokstav på barna? Noen fine navn på H? Herman har vi alt <3

9. Sukkerungen Guest

Kjenner mange som gjør det. Selv valgte vi å ikke gjøre det men kleint vil jeg ikke si :p bare at man har forskjellig smak. Helene er fint ;-) ellers ingen ideer

• Liker Liker x 1
  10. Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016

Syns ikke det er kleint nei, så lenge de ikke blir FOR like. Vet om noen som har to sønner. De heter sondre og sindre. :rolleyes:
    Hanna/hanne, hermine, Helene er f eks fine navn. Kommer faktisk ikke på noen andre fine guttenavn på H, bortsett fra Herman.

• Liker Liker x 1
  11. Gullnr5 Glad i forumet

Mine gutter heter Lucas og Linus :D ♡♡

• Liker Liker x 1
  12. Lillerose Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

Henrik. Helle.

• Liker Liker x 1
  13. strikkemamma Gift med forumet

Om du vil ha et litt gammelt, annerledes navn så kan jeg foreslå mitt eget, Hedvig :)
    Ellers har du Henrik, Henriette, Helena :)

14. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Hedvig er på lista faktisk! Det er nydelig :)

• Liker Liker x 1
  15. Elledille Ønsker nr. 3

Her var noen av mine favoritter også! Elida har vært jentenavnet "vårt" siden vi ventet førstemann (vi har to gutter).

16. Pita Gift med forumet Februarlykke 2016

Vi har en Henrik og tenker på Herman hvis det blir en gutt til :)

• Liker Liker x 1
  17. Okt13feb16 Oktober -13 <3 Oktobermirakler 2013

Jeg har noen ideer på guttenavn siden vi hadde noen "ekstra" navn siden forrigemann. Men jentenavn, der er jeg blank. Junior var faktisk 3 uker før jeg klarte å bestemme meg for det endelige valget, så gruer meg egentlig litt til dette med navn.... Hvis ikke selveste "navnet" plutselig dukker opp en dag da. Det hadde egentlig vært litt fint....

18. Lakshmi Betatt av forumet

Andora Marie om det blir jente tror vi. Oppkalt etter min bestemor :)

• Liker Liker x 1
  19. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Guttebarn har vi klart, men jentenavn!! Hjelpes, der sliter vi!! Finner ingen fine! Fant ett sist, og det har vi jo brukt opp!! Hehe, bra vi har god tid på oss!!

20. 1+1 ....

Har flere jentenavn på lista, men har vel igrunnen bestemt oss for ett. Liker korte navn som er litt utenom det vanlige. Guttenavn er kjempe vanskelig! Liker nærmest ingen, så det blir en utfordring om det er en tissetass inni der ;) Men den tar vi på strak arm! Hehe.

Del denne siden