Jente og gutte navn.

Her er jeg og mannen ganske uenige om navn... Om det blir gutt blir det enten Mathias (men synes det er litt for vanlig) eller Emrik.
Om det blir jente har jeg 3 navn på lista. De to første er hemmelige enda (men mannen liker bare nummer to), det tredje er Madeleine. (Vil helst bruke et av de to første først.)
Fra før har vi Aminda og Eskil :)

Emrik var veldig fint :)
 
Sønnen min heter Liam :).
Hadde det vært opp til meg blir nestemann Adele eller Lucas. Så har jeg ett guttenavn til som jeg elsker, men det holder jeg foreløpig for meg selv :)
 
Her er jentenavn klart. Men guttenavn er et diskusjonstema :p der klarer vi ikke bli enige, mannen er sta og liker jo absolutt ingen :eek: Så tror d kan ta tid før vi blir enig der om d er gutt :p men følelsen sier det er jente da :p
 
Er det kleint om man velger samme forbokstav på barna? Noen fine navn på H? Herman har vi alt <3
 
Er det kleint om man velger samme forbokstav på barna? Noen fine navn på H? Herman har vi alt <3

Kjenner mange som gjør det. Selv valgte vi å ikke gjøre det men kleint vil jeg ikke si :p bare at man har forskjellig smak. Helene er fint ;-) ellers ingen ideer
 
Er det kleint om man velger samme forbokstav på barna? Noen fine navn på H? Herman har vi alt <3
Syns ikke det er kleint nei, så lenge de ikke blir FOR like. Vet om noen som har to sønner. De heter sondre og sindre. :rolleyes:
Hanna/hanne, hermine, Helene er f eks fine navn. Kommer faktisk ikke på noen andre fine guttenavn på H, bortsett fra Herman.
 
Jeg liker navn som går i arv, og gjerne litt "gammeldags".
Jente; Aminda, Elida, Selma, Othilie, Nikoline

Gutt; Edmund, Nils, Henrik, Bendik

Er sååå mange fine navn! :)

Her var noen av mine favoritter også! Elida har vært jentenavnet "vårt" siden vi ventet førstemann (vi har to gutter).
 
Jeg har noen ideer på guttenavn siden vi hadde noen "ekstra" navn siden forrigemann. Men jentenavn, der er jeg blank. Junior var faktisk 3 uker før jeg klarte å bestemme meg for det endelige valget, så gruer meg egentlig litt til dette med navn.... Hvis ikke selveste "navnet" plutselig dukker opp en dag da. Det hadde egentlig vært litt fint....
 
Andora Marie om det blir jente tror vi. Oppkalt etter min bestemor :)
 
Guttebarn har vi klart, men jentenavn!! Hjelpes, der sliter vi!! Finner ingen fine! Fant ett sist, og det har vi jo brukt opp!! Hehe, bra vi har god tid på oss!!
 
Har flere jentenavn på lista, men har vel igrunnen bestemt oss for ett. Liker korte navn som er litt utenom det vanlige. Guttenavn er kjempe vanskelig! Liker nærmest ingen, så det blir en utfordring om det er en tissetass inni der ;) Men den tar vi på strak arm! Hehe.
 
Back
Topp