Mamma,pappa og stemor har alltid sagt at jeg ikke må ta meg nær av hva søstra mi noen ganger sier. (vi har et ok forhold altså). Hun er perfeksjonist med tre barn, jobb og likevel lager varm middag de fleste dager. Men nå er hun blitt sykemeldt pga kraftig hodepine (jeg tenker at det er stresshodepine, hun har blitt sykemeldt for det før). I tillegg til at hun nå stiller opp for alle når hun kan. I alle svangerskapene hennes har hun vært i relativt god form, kun litt kvalme de første par uker når hun fant det ut.
Det å ha ei søster som hele tiden skal være perfekt og forventer det samme fra andre er ganske slitsomt altså
Skal forklare henne hvorfor jeg har vært litt treg med ting etter torsdag hvis alt er fint
Uff, ta vare på deg selv og lille! Hva sier sjefen når du sier at du ikke klarer å yte det som forventes? Mye som skjer i kroppen nå, så ikke rart at man ikke klarer å gi alt. I tillegg har du det med pappaen din på toppen. Værsåsnill å pass på, ikke gå på en smell og slit deg utjeg tenker masse på deg!
![]()
Ah, jeg skjønner
Det har vært litt kaotisk i det siste for min tidligere sjef har nesten ikke vært tilstede, jeg har hatt ferie, jeg har fått ny sjef og det er generelt kaos. Jeg prøvde å si ifra til min tidligere sjef men hun hadde nok med sitt eget privatliv virket det som og jeg nådde ikke gjennom men jeg luftet det for min nye sjef (før hun begynte) så hun er klar over det. Men vi har ikke fått snakket skikkelig ennå. Hun sa at vi måtte finne en løsning som fungerte for meg og at det var bedre at jeg tok ting i mitt tempo enn at jeg var sykmeldt. Så vi får se.. Jeg håper det blir bedre enn det har vært, ellers går det rett og slett ikke. Jeg prøver så godt det går og det ligner ikke meg men det er vanskelig når presset er så høyt
Jeg tenker på deg også og håper at ting roer seg litt for deg snart

En ting hadde vært et par dager liksom.