Jenta vår blir storesøster!

Mamma,pappa og stemor har alltid sagt at jeg ikke må ta meg nær av hva søstra mi noen ganger sier. (vi har et ok forhold altså). Hun er perfeksjonist med tre barn, jobb og likevel lager varm middag de fleste dager. Men nå er hun blitt sykemeldt pga kraftig hodepine (jeg tenker at det er stresshodepine, hun har blitt sykemeldt for det før). I tillegg til at hun nå stiller opp for alle når hun kan. I alle svangerskapene hennes har hun vært i relativt god form, kun litt kvalme de første par uker når hun fant det ut.
Det å ha ei søster som hele tiden skal være perfekt og forventer det samme fra andre er ganske slitsomt altså :p
Skal forklare henne hvorfor jeg har vært litt treg med ting etter torsdag hvis alt er fint :Heartred

Uff, ta vare på deg selv og lille! Hva sier sjefen når du sier at du ikke klarer å yte det som forventes? Mye som skjer i kroppen nå, så ikke rart at man ikke klarer å gi alt. I tillegg har du det med pappaen din på toppen. Værsåsnill å pass på, ikke gå på en smell og slit deg ut :Heartred jeg tenker masse på deg! :Heartred

Ah, jeg skjønner :( Det er ikke så lett når andre forventer at man skal takle ting likt som det de gjør. Jeg kjenner meg litt igjen i det om dagen - selv om andre taklet dødsfall i nær familie bra betyr ikke det at jeg må gjøre det. Men forhåpentligvis forstår hun når du forklarer hvorfor :) Også får man jo bare prøve å stenge "sånne mennesker" litt ute rett og slett.

Det har vært litt kaotisk i det siste for min tidligere sjef har nesten ikke vært tilstede, jeg har hatt ferie, jeg har fått ny sjef og det er generelt kaos. Jeg prøvde å si ifra til min tidligere sjef men hun hadde nok med sitt eget privatliv virket det som og jeg nådde ikke gjennom men jeg luftet det for min nye sjef (før hun begynte) så hun er klar over det. Men vi har ikke fått snakket skikkelig ennå. Hun sa at vi måtte finne en løsning som fungerte for meg og at det var bedre at jeg tok ting i mitt tempo enn at jeg var sykmeldt. Så vi får se.. Jeg håper det blir bedre enn det har vært, ellers går det rett og slett ikke. Jeg prøver så godt det går og det ligner ikke meg men det er vanskelig når presset er så høyt :( Så koselig at du tenker på meg ❤️

Jeg tenker på deg også og håper at ting roer seg litt for deg snart ❤️

Jeg er såå spent på i morgen ❤️ Lykke til, det kommer til å gå fint! :)

Lykke til på tul i morgen :Heartred

Knøttet vårt på tul idag. Alt ser kjempefint ut, sprell levende baby med fin hjerterytme og som sprellet mye med armer og bein :D i tillegg ble jeg satt frem en uke, til 11+5 :eek:

Vedlegg

• _20170511_162920.JPG
    _20170511_162920.JPG
    346,4 KB · Visninger: 37
Knøttet vårt på tul idag. Alt ser kjempefint ut, sprell levende baby med fin hjerterytme og som sprellet mye med armer og bein :D i tillegg ble jeg satt frem en uke, til 11+5 :eek:

Så godt å høre at alt var bra! :)

En uke? :eek: Visste ikke du når du hadde EL, da?

Så nydelig ❤️
Oi, satt fram en hel uke! Du har bare to dager igjen til 12+0 da :D

Så gøy! [emoji173][emoji173] og enda satt frem en uke!! [emoji50]

Så godt å høre at alt var bra! :)

En uke? :eek: Visste ikke du når du hadde EL, da?
Jooo, testet jo :p aner ikke, jeg. Men vanskelig å måle så tidlig, blir sikkert satt tilbake på oul, regner jeg med ;) så går nok ut fra det gode gamle som jeg har gått ut fra :) (bortsett fra at jeg bestiller kontroll hos legen fortest mulig nå da:p)

Jooo, testet jo :p aner ikke, jeg. Men vanskelig å måle så tidlig, blir sikkert satt tilbake på oul, regner jeg med ;) så går nok ut fra det gode gamle som jeg har gått ut fra :) (bortsett fra at jeg bestiller kontroll hos legen fortest mulig nå da:p)

Så rart :hilarious: En ting hadde vært et par dager liksom.

Jeg var på dagen så langt som jeg mente på forrige TUL så kommer til å nekte å forholde meg til det dersom det blir endret på neste :laughing002

Så rart :hilarious: En ting hadde vært et par dager liksom.

Jeg var på dagen så langt som jeg mente på forrige TUL så kommer til å nekte å forholde meg til det dersom det blir endret på neste :laughing002
Haha:hilarious: forklarte at jeg hadde testet etter el, men det gikk de vanligvis ikke ut fra ;) men fra størrelse og ting med fosteret tilsa 11+5. Men som hun sa, så er det litt vanskelig å si eksakt hvor langt man er på tidlig ul :)

Haha:hilarious: forklarte at jeg hadde testet etter el, men det gikk de vanligvis ikke ut fra ;) men fra størrelse og ting med fosteret tilsa 11+5. Men som hun sa, så er det litt vanskelig å si eksakt hvor langt man er på tidlig ul :)

Nei, jeg regner ikke med de bryr seg om det :hilarious:

Såå bra at alt så bra ut på TUL da! :Heartred Også en hel uke fram! :joyful: :Heartred:Heartred

Men jeg må le av svigermor da hun fikk vite det :p samboer skulle fortelle det til henne, men han presterer å si til meg "var det ikke noe du skulle fortelle henne?". Jeg svarer tilbake om ikke han skulle fortelle noe, og da sier svigermor "at det er mer smått på gang?" :hilarious:

Hun hadde fått mistanke da jeg ikke tok meg noe godt i glasset da vi besøkte de i DK :p jeg syntes hun kikket litt rart på meg da vi var der! :happy:

Men jeg må le av svigermor da hun fikk vite det :p samboer skulle fortelle det til henne, men han presterer å si til meg "var det ikke noe du skulle fortelle henne?". Jeg svarer tilbake om ikke han skulle fortelle noe, og da sier svigermor "at det er mer smått på gang?" :hilarious:

Hun hadde fått mistanke da jeg ikke tok meg noe godt i glasset da vi besøkte de i DK :p jeg syntes hun kikket litt rart på meg da vi var der! :happy:
Haha, huske vi skravla på det :p Var jo akkurat når du så vidt hadde strek jo :p Søt svigermor du har :) Kos deg med følelsen av at h*n vokser seg god og stor nå ❤❤

11+5 (etter min beregning) eller 12+5 (etter TUL) idag, går egentlig ut fra min beregning ;)

Idag er jeg helt kjørt! Frøkna overnattet hos svigers inatt, så jeg kunne sove ut etter kveldsvakt igår. Men jeg sover ikke like lenge som jeg gjorde før i tiden! Så kommer hun hjem i 12tiden og virker pjusk. Svigermor sa at hun hadde snørret ganske mye og litt sutrete. Og det har hun vært i hele dag! Hun har krevd min hele og fulle oppmerksomhet hele dagen så og si:dead:

Jeg "gruer" meg til samboer kommer hjem fra jobb og ser at jeg ikke har gjort noe i huset idag :confused: men nå når frøkna har lagt seg så måtte jeg legge meg strak ut og slappe av. Har ingen energi igjen til en gang å sette inn de få tingene i oppvaskmaskinen akkurat nå :p

Så nå ligger jeg i godstolen og slapper av med en film av i sjangeren som jeg har en liten svakhet for! *vil helst ikke si hva slags film for det er litt flaut* :hilarious:

11+5 (etter min beregning) eller 12+5 (etter TUL) idag, går egentlig ut fra min beregning ;)

Idag er jeg helt kjørt! Frøkna overnattet hos svigers inatt, så jeg kunne sove ut etter kveldsvakt igår. Men jeg sover ikke like lenge som jeg gjorde før i tiden! Så kommer hun hjem i 12tiden og virker pjusk. Svigermor sa at hun hadde snørret ganske mye og litt sutrete. Og det har hun vært i hele dag! Hun har krevd min hele og fulle oppmerksomhet hele dagen så og si:dead:

Jeg "gruer" meg til samboer kommer hjem fra jobb og ser at jeg ikke har gjort noe i huset idag :confused: men nå når frøkna har lagt seg så måtte jeg legge meg strak ut og slappe av. Har ingen energi igjen til en gang å sette inn de få tingene i oppvaskmaskinen akkurat nå :p

Så nå ligger jeg i godstolen og slapper av med en film av i sjangeren som jeg har en liten svakhet for! *vil helst ikke si hva slags film for det er litt flaut* :hilarious:
Det er lov at det noen dager ikke blir gjort noe i huset. Du må først og fremst ta vare på frøkna, spiren og deg selv :)

Hvilken sjanger av film er du svak for? Haha :D

Det er lov at det noen dager ikke blir gjort noe i huset. Du må først og fremst ta vare på frøkna, spiren og deg selv :)

Hvilken sjanger av film er du svak for? Haha :D
Min store svakhet er haifilmer :hilarious: samme om det er gode eller dårlig filmer, de må sees for min del :hilarious::hilarious: og så hater jeg å bade i sjøen :p

Back
Topp