Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LittleMonkey skrev:
Jeg er for å være åpen for andre sin tro.men de kristne går i kirken eller møtes hjemme hos hverandre.sender kansje ut noe i posten som man frivillig kan lese.Kosinus skrev:
Jehovas har sin egen vri på det som står i bibelen og vil etter mitt synspunkt tvinge på alle sin tro.
har noen langt ute i slekta som er Jehovas vitner.og deres barn meldte seg ut så fort de kunne. ikke fikk de komme i barneselskaper heller og ble tatt ut i fra visse timer på barneskolen,for foreldrene villle ikke at deres barn skulle høre om andre religioner?
Heller vil de ikke ha noe med barna sine å gjøre , dersom de velger å gu ut av sekten når de blir gammle nok.?
Eller er det de kristne som går i kirken som har sin egen vri ?
Jeg vet ikke hvilken religion du følger eller om du i det hele tatt har en, men dette var morsomt... Hvem vet om det er Jehovas vitner eller kirkegjengerne som har tolket bibelen rett ?
Edit: I motsetning til kristne praktiserer ikke jehovas vitner barnedåp, de lar vedkommende velge selv når den personen vil og er klar for det.. Noen døper seg når de er 14, andre når de er 35... Men om man døper seg så viser man at man vier sitt liv til Gud, og hvis man da velger å gå bort fra dette blir man sett på som utstøtt..
Man kan mene mye om det, men det er sånn det er..
Jeg blir grinete når de kommer på døra! Seriøst!Thejohan skrev:
Jeg vet at de må forkynne, men fader da! Det gir de da ikke "rett" til å komme på dørene til folk! Og etter å ha sagt nei flere ganger, så skal de liksom legge igjen et blad!?
Ta å lær de som skal ut å forkynne hva ordet nei betyr..