jeg tror ikke at gud under noen omstendigheter har skapt selve prinsippet familie, for så å synes det er helt ok at man splitter sin egen familie fordi man ikke tror på det samme. så sånn sett kalrer jeg ikke å fatte at jv gjør som de gjør, og for meg passer det også inn i def sekt.
jeg synes heller ikke noe om at de går rundt fra dør til dør. dette handler nok og mye om at jeg ikke helt trives med greia når jeg er alene hjemme med to barn, og to middelaldrende, svære menn, i dress ruinger på døra og spør om å få komme inn. man vet jo aldri. hehe. men så er jeg litt nervøs av meg;) er mannen hjemme kunne jeg godt ha bedt dem inn altså, jeg kommer fra et hjem hvor det er den selvfølgeligste ting i verden. jeg er også veldig interessert i alt som har med religion å gjøre, men er selv kristen, går i Misjonskirken, og vet at jeg har mine ting i orden med gud, så finnes ikke interessert i å konvertere til noe som helst. derfor ser jeg helelr egentlig ikke poenget med å be dem inn og "bruke" av tiden deres.
når det er sagt, respekterer jeg at de tror det de tror, men akkurat den delen som har med å stenge ute egne barn osv, den har jeg store, store problemer med, og skulle gjerne likt å vite hvorfor de tror dette er noe Gud ønsker, når han selv har skapt familien.