filledokka
Glad i forumet
LittleMonkey skrev:
Jeg er for å være åpen for andre sin tro.men de kristne går i kirken eller møtes hjemme hos hverandre.sender kansje ut noe i posten som man frivillig kan lese.Kosinus skrev:
Jehovas har sin egen vri på det som står i bibelen og vil etter mitt synspunkt tvinge på alle sin tro.
har noen langt ute i slekta som er Jehovas vitner.og deres barn meldte seg ut så fort de kunne. ikke fikk de komme i barneselskaper heller og ble tatt ut i fra visse timer på barneskolen,for foreldrene villle ikke at deres barn skulle høre om andre religioner?
Heller vil de ikke ha noe med barna sine å gjøre , dersom de velger å gu ut av sekten når de blir gammle nok.?
Eller er det de kristne som går i kirken som har sin egen vri ?
Jeg vet ikke hvilken religion du følger eller om du i det hele tatt har en, men dette var morsomt... Hvem vet om det er Jehovas vitner eller kirkegjengerne som har tolket bibelen rett ?
Samma åssen man tolker bibelen.. det er jo bare en eventyrbok. vandrer historier som har blitt gjenfortalt mange ganger og til slutt skrevet ned, og nå tusenvis av år etterpå er det noen som tror på alle historiene.. litt utrolig. Kanskje jeg skal lage min egne litte bibel og hvem vet om tusenvis av år vil nok noen tro det var sant.