jeg vil høre....

Charl0tte

Gift med forumet
hva som er "feil" med deg?
Født med noe spesielt, utviklet noe uten om det vanlige? flaue sykdommer?
Hva ville du forandret på?

Noen som tør..? [:D]

Jeg satt i rullestol i 4 år.
Vet fortsatt ikke helt hvorfor, hue kobla av beina på en måte. Dissosiativ lidelse muligens.
Ingen skjønte bære de stakk og stakk og skrudde i strøm og alt som var uten reaksjon.

Altså lam fra knea og ned på begge bein.

Ble trent opp som en slagpasient og er i dag på beina.
Kan ikke se at noe er galt går normalt og alt, men fortsatt veldig nedsatt følelse. Og orker enda ikke gå så veldig langt.
Beina mine sover konstant på en måte, og jeg merker ikke forskjell på kaldt og varmt.

Jeg er født med hareskår, evt. leppe/ganespalte om man vil.
Leppa var åpen hallveis opp til nesen. De måtte skjære helt opp til nesen for å få det beint da de skulle operere. Da jeg gikk i 5. klassen hadde jeg beintransplantasjon for å tette igjen et hakk i beinet som også var fra hareskåret.
Nesebeinet mitt er skjeivt pga dette, og jeg har ulik størrelse på neseborene.
Det skjer omtrent aldri at folk legger merke til at jeg har det, det er mer vanlig at folk reagerer og sier åja, jeg trodde du bare hadde slått deg, så det ser ganske fint ut i forhold til mange andre sine hareskår. Jeg skal ikke klage. [:)]

Jeg har hatt cushing syndrom.. Ble oppdaget når jeg var ca 9år gammel. Og svulsten ble operert bort når jeg var 10år.
Er helt frisk nå [:)]

Jeg har slatters på det ene kneet, autoimmun hepatitt (levra døde) akkurat sluttet med cellegift og begge langemann-fingrene mine er skjeve (bøyd mot ringefingeren)

Jeg har skoliose (skjev rygg). Og jeg skulle helst vært foruten pollenallergien min. Jeg var også sengevæter og brukte bleie om natten fram til puberteten (alle i klassen visste det, så det var ikke flaut :) )

Feil..jaaaa,jeg er plattfot og det er VONDT! ...men ikke noe verre enn det

har blitt operert i tommelen når jeg var liten.
vet enda ikke helt hvorfor.
men kan hvertfall ikke strekke tommelen bakover, ikke rette den helt ut heller.

Jeg ble født uten hørsel og de kunne stå bak med med en kubjelle uten at jeg blunket! Den dag i dag hører jeg [:)]
Og så har jeg to livmorer/livmødre (vet ikke helt hva jeg skal si, hehe) [8D]

jeg har "svømmehud" mellom "peketåa" og "langetåa" på begge føtter. De er sammenvokst halvveis opp. Synes ikke detta var noe gøy da jeg var mindre, men det er nesten ingen som tenker over det hvis jeg ikke påpeker det[:)]

Det er generasjonsarv fra min far og bestefar. Spent på om tulla får det også.

ORIGINAL: strikketrollet

Jeg ble født uten hørsel og de kunne stå bak med med en kubjelle uten at jeg blunket! Den dag i dag hører jeg [:)]

Åh, dødskult!
Jeg tror det blir livmorer, sånn bøyde de det i Greys Anatomy i alle fall. [:D] (Det var ei der som var gravid to begge livmorene sine samtidig)
Er de liksom likestilte? Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det egentlig... Funker begge to like godt, kan du bli gravid i begge? [:D]

ORIGINAL: toneany

Åh, dødskult!
Jeg tror det blir livmorer, sånn bøyde de det i Greys Anatomy i alle fall. [:D] (Det var ei der som var gravid to begge livmorene sine samtidig)
Er de liksom likestilte? Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det egentlig... Funker begge to like godt, kan du bli gravid i begge? [:D]

Jeg har hele tiden fått høre at jeg har en hjerteformet livmor som er helt delt i to. Siden jeg skulle på utredning for dette så ble akkurat dette nøye sjekket opp. Men så viser det seg, 8 år senere, at jeg har to livmorer med to livmorhalser og ikke hjerteformet livmor. Han sa ikke så mye når jeg var der sist, men han sa at begge var like store. Men at det er mest vanlig å bli gravid i den ene.. Så vi satser på at jeg ikke blir gravid i den ene mens jeg er gravid i den andre, hehe [8D]

ORIGINAL: Charl0tte

Jeg har slatters på det ene kneet, autoimmun hepatitt (levra døde) akkurat sluttet med cellegift og begge langemann-fingrene mine er skjeve (bøyd mot ringefingeren)

Det er mine også, helt ekstremt skjeve. Hva kommer dette av da? [:-]

Jeg er ekstremt svaksynt på Venstre øye. (langsynt) Bruker linser på begge øyne men bruker nesten bare høyre øye. Når
jeg tar av linsene går venstre øyet rett inn i kroken. Det er ikke mulig å operere og det er svært arvelig. Datteren min har det samme
som meg.

Heldigvis er det ikke sånn at synet blir dårligere med
årene og vi kan ikke bli blind pga dette- og det hemmer oss ikke i hverdagen.

jeg har to milter[8D]

Lillefingeren min på hver hånd er ca 1 ledd for korte.

Hvis jeg skal begynne å nevne sykdommer blir lista lang...[8D]

Har stramt tungebånd, så får ikke til å geipe [X(]
I tillegg har jeg operert begge stortærne pga inngrodde tånegler.

ORIGINAL: Charl0tte

Det er mine også, helt ekstremt skjeve. Hva kommer dette av da? [:-]

Aner ikke [:D] Pappa har det og !! Ser jo helt fjernt ut.

Back
Topp